Zdecydowana większość ciężaru ciała spoczywa na tylnym kole – rower jest dość krótki (w sensie długości kokpitu), a kierownica jest nisko. Pierwsze wrażenie potwierdza dalsza jazda, na płaskich odcinkach przód jest bardzo „lekki”, a idealną sterowność i dociążenie przedniego koła zapewnia teren opadający, najlepiej stromo.

Eccentric Lite zapewnia wygodną, nieskrępowaną pozycję. Górna rura jest dość długa, wraz z szeroką kierownicą pozwala na efektywne napędzanie i kierowanie rowerem. Na podjazdach łatwo skupić się na równym, mocnym pedałowaniu a dopóki nie zaatakujemy najbardziej stromych ścianek, nie będzie trzeba walczyć o przyczepność kół.

Od zawsze podobne rowery pojawiały się na rynku, ale z wyjątkiem Wielkiej Brytaniii przechodziły bez większego echa. Odkąd pojawiły się większe koła, sens hardtaila z większym widelcem nareszcie zaczął mieć sens.

NS Bikes od kilku lat jest marką dostrzeganą w świecie rowerowej ekstremy. I nie mówimy tylko o Polsce. To jedyna polska marka któej rowery stosowane są przez wyczynowców w zawodach światowej rangi.

- A może Snob? - zacząłem bez polotu. ale wyjaśniono mi, że po szwedzku to znaczy „szybko”. pomyślałem, że ktoś mnie wkręca, więc wklepałem w wyszukiwarkę. pierwszy wynik wskazał części do tuningu Volvo. OK.


Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • lekkie koła do maratonu
  • Road Tour 2019
  • Andy - Apu Wamani
  • testujemy: Fulle XC, Ghost Kato 3.9 AL, KTM X-Strada 20, Trek Madone SLR 9 Disc eTap,Merida Silex 200, Scott Ransom 920