Zdecydowana większość ciężaru ciała spoczywa na tylnym kole – rower jest dość krótki (w sensie długości kokpitu), a kierownica jest nisko. Pierwsze wrażenie potwierdza dalsza jazda, na płaskich odcinkach przód jest bardzo „lekki”, a idealną sterowność i dociążenie przedniego koła zapewnia teren opadający, najlepiej stromo.

Eccentric Lite zapewnia wygodną, nieskrępowaną pozycję. Górna rura jest dość długa, wraz z szeroką kierownicą pozwala na efektywne napędzanie i kierowanie rowerem. Na podjazdach łatwo skupić się na równym, mocnym pedałowaniu a dopóki nie zaatakujemy najbardziej stromych ścianek, nie będzie trzeba walczyć o przyczepność kół.

Od zawsze podobne rowery pojawiały się na rynku, ale z wyjątkiem Wielkiej Brytaniii przechodziły bez większego echa. Odkąd pojawiły się większe koła, sens hardtaila z większym widelcem nareszcie zaczął mieć sens.

NS Bikes od kilku lat jest marką dostrzeganą w świecie rowerowej ekstremy. I nie mówimy tylko o Polsce. To jedyna polska marka któej rowery stosowane są przez wyczynowców w zawodach światowej rangi.

- A może Snob? - zacząłem bez polotu. ale wyjaśniono mi, że po szwedzku to znaczy „szybko”. pomyślałem, że ktoś mnie wkręca, więc wklepałem w wyszukiwarkę. pierwszy wynik wskazał części do tuningu Volvo. OK.


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Santa Cruz High Tower LT

Canyon Neuron AL 8.0

Rockrider XC100s

Fuji Supreme 1.1

Merida Scultura 5000

Bloki szosowe vs MTB