Mimo tego, że KTM jest pionierem terenowych pedeleców (rowerów ze wspomaganie elektrycznym) nawet w tej firmie nie spodziewano się tak szybkiego wzrostu popularności rowerów „dopingowanych” silnikiem elektrycznym.

Budzę się i spoglądam na zegarek: 4 rano, a może w nocy. O tej porze życie towarzyskie w Krakowie zasypia, a ja właśnie wstaję, żeby zabrać KTM na najlepszy znany mi poligon dla rowerów: Rychlebskie ścieżki i Singletrack pod Smrkiem.

Podobno mamy ogólnoświatową dekoniunkturę i większość gospodarek znajduje się na skraju głębokiego kryzysu lub już stoczyła się w jego otchłań. Co ciekawe, w tym samym czasie sprzedaż dóbr luksusowych nie dość, że nie maleje, to jeszcze rośnie. Z pewnością nie jest to syndrom końca wieku, ale może jest coś takiego jak szaleństwo „początku wieku”? 

Podobno mamy ogólnoświatową dekoniunkturę i większość gospodarek znajduje się na skraju głębokiego kryzysu lub już stoczyła się w jego otchłań. Co ciekawe, w tym samym czasie sprzedaż dóbr luksusowych nie dość, że nie maleje, to jeszcze rośnie. Z pewnością nie jest to syndrom końca wieku, ale może jest coś takiego jak szaleństwo „początku wieku”? Postaraliśmy się dotrzymać kroku trendowi nabywania dóbr luksusowych i przetestowaliśmy rower kosztujący mniej więcej równowartość rocznej przeciętnej pensji netto.

Najpierw ustaliliśmy zakres cenowy. Chodziło nam o carbonowe ścigacze do bardzo poważnych zastosowań zawodniczych. Wyeliminowaliśmy rowery nieprzyzwoicie drogie i sformowaliśmy zakres cenowy.Po raz pierwszy historii zdecydowaliśmy się na bezpośrednie porównanie rowerów na dużym i małym kole.

Kiedyś wspomnieliśmy Lycana - stwora z Underworldu, który potrafi się dowolnie przemienia z człowieka w wilkołaka. Ta postać z kiepskich horrorów, cierpi na rozdwojenie jaźni. Jest gentlemanem i bestią.

Pierwszy w ofercie KTM rower z kołami 29’’ ma łączyć w sobie szybkość i zwrotność „tradycyjnego” ścigacza XC ze stabilnością i zdolnością do pochłaniania nierówności rowerów na „dużych kołach”. Zaczęto od geometrii - Race.29 otrzymał kąt główki wynoszący 71,5 stopnia.

Tak jak damskie i męskie buty różnią się pomiędzy sobą, tak używamy specyficznych dla płci kurtek, a nawet nart. Volvo wypuściło jeden z modeli specjalnie dla pań (z miejscem na torebkę). Czas wreszcie zrozumieć, że rowery dla kobiet powinny być też inne niż męskie.



Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/bikeboard/domains/bikeboard.pl/public_html/smarty/plugins/function.x_paginator.php on line 35

Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/bikeboard/domains/bikeboard.pl/public_html/smarty/plugins/function.x_paginator.php on line 35
Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • lekkie koła do maratonu
  • Road Tour 2019
  • Andy - Apu Wamani
  • testujemy: Fulle XC, Ghost Kato 3.9 AL, KTM X-Strada 20, Trek Madone SLR 9 Disc eTap,Merida Silex 200, Scott Ransom 920