Najefektywniejszy z systemów amortyzacji ma jedną poważną wadę -, za dużo zawiasów. Szacujemy, że gdzieś tak o trzy, może cztery. Pod koniec ubiegłego stulecia Gary Fisher wyraźnie już znużony dyskusjami na temat amortyzacji tylnego koła w rowerze, kłopotami z eksploatacją, naprawami itp. postanowił wprowadzić bardzo zasadną innowację. Pomysł pana Fishera był genialnie prosty - po co łożysko kiedy można wykorzystać elastyczność rurek wahacza. W ten sposób pan Fisher powoli zbliża się do ideału, jego system ma już tylko trzy obrotowe punkty. Rowerek wygląda słodziutko.

Big Sur aż ocieka testosteronem. Jest czerwony jak ferrari i ma nieco obsceniczną nazwę. Patrząc na majtkowo błękitnego Paragona testerzy zadawali inne pytanie „a męskich nie było?” Ale nie o wyglądzie będzie ten tekst, bo najważniejsze pytanie jest takie: który z nich jest lepszy?


Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • Czy CCC Team zaspokoi oczekiwania polskiego kibica?
  • Mistrzostwa Europy adventure racing w Polsce
  • Żywienie w kolarstwie górskim
  • Zaburzenie wzorca oddechowego i jego możliwe konsekwencje