
Lista artykułów w kategorii b'Twin

B'TWIN Triban 500
To jedna z najtańszych szosówek na rynku. Pozycja jest stosunkowo wysoka i wyciągnięta. To sprawia, że wygodnie pokonuje się na nim długie dystanse tym bardziej, że gruba kierownica z piankową owijką dodaje komfortu.

Rockrider XC100s
Kupując ten rower sam zdecydujesz o rozmiarze kół. W sklepie idziesz do sprzedawcy: poproszę XC100s. Ekspedient pyta: a na jakich kołach? A ty walisz mu prosto z mostu co sądzisz o tych 27,5”, albo o 29”, czy o tych szerokaśnych 27,5” plus Ale zanim pójdziesz do kasy zastanów się czy nie chciałbyś wyjechać ze sklepu na dwóch rowerach. Bo jak dorzucisz jeszcze 9 stów możesz kupić ten rower z dodatkowym, gotowym do jazdy zestawem kół.

Rockrider XC500 29
Największe zaskoczenie to nadspodziewanie dobre tłumienie jak na aluminiową konstrukcję. Nie przypisywałbym pełni zasług ramie, choć swój wkład z pewnością wnosi. Sukces jest składową wielu elementów, które zostały w sposób przemyślany dobrane do charakteru roweru. Najważniejszym jest świetny widelec, dzięki któremu manewrowanie, omijanie niespodziewanych przeszkód i łatwość podniesienia przodu niewiele odbiega od dużo droższych maszyn ze ściganckim DNA.

B'TWIN Rockrider 560 S 27,5"
Podstawową filozofią Decathlonu, do którego należy marka B’TWIN, jest umożliwienie uprawiania sportu wszystkim, bez względu na zasobność ich portfela. Rockrider 560 S to zapewne jeden z najtańszych rowerów z pełnym zawieszeniem jaki możemy znaleźć na rynku

B’TWIN Ultra 940 CF
Ultra powstała w Lille w B’TWIN Village, tuż przy granicy z Belgią. Ale testy roweru odbywały się na trasie wyścigu Tour de Flandres, w okolicy znajdują sie również słynne brukowe odcinki wyścigu Paris Roubaix. Urozmaicona trasa, krótkie ale sztywne podjazdy, to idealne miejsce aby sprawdzić każdy detal nowego modelu.

B'TWIN Triban 100
Triban to gravelowka i jako taka prowadzi się lekko, łatwo i przyjemnie – zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Jest wystarczająco zwrotny, ale nagłymi reakcjami

B'TWIN Ultra AF i CF
Cała góra szosowej kolekcji B’TWIN nosi jedną nazwę: „Ultra”. Na pierwszy rzut oka trudno się zorientować, że są to dwie różne serie rowerów, ponieważ ich wygląd jest niemal identyczny, a podobieństwo podkreśla malowanie.

B'TWIN Rafal 760 27,5''
Muszę to powiedzieć już na samym początku, topowy ścigacz XC ze stajni B’TWINA wyjątkowo przypadł nam do gustu, mimo kół 27.5”.

B'Twin Rafal 900 S
Rowery XC i XCM to przede wszystkim efektywność – jak najszybciej z punktu A do punktu B, obojętnie, co będzie po drodze. Do takiej kategorii Decathlon zalicza fulla swojej marki na kołach 650B i carbonowej ramie.

b'Twin Rockrider FR6 i Northtec Blade: test niskobudżetowych maszyn grawitacyjnych '2008
O potędze białego koloru w tym roku mogliśmy przekonać się wielokrotnie. I to nie tylko na prezentacjach, ale także na trasach, a i nawet w redakcji. I nie chodzi tu nawet o to, że białe jest szybsze od czarnego. W brudzeniu na pewno - stwierdził ironicznie właściciel czarnego rumaka. Biały jest modny i nie da się tego ukryć. My też nie będziemy tego podważać. Biała kiera, mostek, gripy, pedały - to wszystko można sobie spokojnie wymienić z czasem. Najważniejsza jest - co często powtarzamy - rama, na której zbudowany jest cały rower. Postanowiliśmy zatem przedstawić dwa osobne testy sprzętów do dyscyplin grawitacyjnych, których jedynymi cechami wspólnymi, na pierwszy rzut oka, są: właśnie biały kolor solidnie wyglądającej ramy oraz... bardzo przystępna cena.

b’Twin Rockrider 9.1 '2007
Czy do supermarketowego koszyka można wsadzić rower? Polecamy, pod warunkiem, że będzie to Decathlon. Rockrider 9.1 to w naszej ocenie dobry typ na fulla, choć pod pewnymi warunkami. I nie chodzi tylko o to, że będziecie mogli na niego wydać akurat cztery tysiaki bez złotówki. Czy jest to rower dla maratończyka, czy dla ambitnego turysty - przekonacie się czytając ten test.