To rower, który walczy o miano najtańszej szosówki na rynku. Mimo to dosiadając Scrappera nie mamy wątpliwości, że jest to sportowa maszyna.

Pozycja jaką zajmuje kolarz jest lekko wyciągnięta, ale stosunkowo wysoka dzięki główce 175 mm i przez to dość komfortowa. To dobrze, ponieważ jest to maszyna dla rowerzystów, którzy zaczynają swoją przygodę z kolarstwem szosowym. W płaskim terenie rower jedzie nadspodziewanie żwawo, a zastosowany napęd pozwala na płynną jazdę, chociaż kultura pracy nie jest nadzwyczajna. Nawet uwzględniając klasę roweru.

Biegi wchodzą z wyraźnym opóźnieniem i mimo próby regulacji często słyszałem ocieranie łańcucha o przednią przerzutkę. Dużym plusem jest dwurzędowa, kompaktowa korba, jaką można znaleźć (...)


Parametry geometrii ramy są dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. Spego to pełnowartościowa szosówka z wygodną pozycją, adekwatną dla początkujących kolarzy i na długie dystanse.

Testując tą maszynę braliśmy pod uwagę, że może to być rower szosowy służący do dojazdów do pracy. Scrapper to dobra maszyna także dla kogoś, kto chce zacząć przygodę z kolarstwem szosowym a nie ma dużego budżetu.

Cały test znajdziecie w bikeBoard 6/2018 (gdzie kupić). Możesz też kupić e-wydanie.

Dodano: 2018-06-12

Autor: Tekst: Kuba Chryczyk, zdjęcie: Miłosz Kędracki

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Nowości 2019

Raport z Pucharu Świata XC

Specialized Stumpjumper Expert 29
NS Bikes Snabb 29 Plus 2
Marin Rift Zone 1 29
Trek Full Stache 8
Cannondale Synapse Carbon Disc Red eTap