Mostek Magneto to komponent, obok którego nikt nie może przejść obojętnie. Odkuty z aluminium a następnie obrabiany CNC zachwyca minimalistyczną formą. Zarazem Magneto ma unikalny, ale prosty i pewny system mocowania kierownicy i rury sterowej, jak zapewniał nas Piotr Błęcki z firmy 7Anna - twórcy marki NS Bikes, mostek jest wystarczająco mocny na zastosowanie enduro/freeride a zarazem na tyle lekki (199 g), aby nie wykluczyć użycia go w rowerach sportowych. Jak na razie Magneto oferowany jest w jednej długości 47 mm z zerowym wznosem, ale za to w czterech opcjach kolorystycznych, od których zależy cena wahająca się od 199 do 249 zł.

Aluminiowy Eccentric to rozwinięcie koncepcji jednego z fajniejszych rowerów, jakie mieliśmy okazję testować w tym sezonie (bB #8/2014). Jak sugeruje nazwa, jego kręgosłup, zamiast z szlachetnej stali Cr-Mo, zbudowany jest z sztywniejszego, lżejszego, ale też tańszego aluminium. Założenia konstrukcyjne, jak i geometria pozostały takie same jak w stalowej wersji. Rama przeznaczona jest dla widelca o skoku 130–150 mm i kół 27.5” (chociaż umożliwia montaż także 26”). Cena samej ramy to 999 zł, masa ok. 2,1 kg. Na jej bazie będzie też oferowany gotowy rower z amortyzatorem X-Fusion Velvet RL 130 mm i napędem SRAM 2x10 w cenie 4699 zł. Masa kompletnego roweru 12,92 kg.

Dodano: 2015-02-06

Autor: Tekst: bikeBoard

Tagi: ns bikes

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

  • Sportful Dolomiti Race
  • Rajdy dla Frajdy 2018
  • Jazda na rowerze a smog
  • Jak przygotować rower do sezonu zimowego?
  • Sygnalizacja w garści