
Nowa Tiagra 4700
Zmiany zostały podzielone na 3 obszary:
1. Nowy, elegancki design
Przede wszystkim Tiagra po raz pierwszy w historii wspiera wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu rower wygląda prościej i bardziej profesjonalnie. Dodatkowo zmieniły się korby – od teraz są one zbudowane w oparciu o cztero-ramienne zębatki i będą dostępne w popularnych wśród początkujących rowerzystów rozstawach 52-36T, 50-34T oraz 50-39-30T. Rozstaw 110 mm pozwala na stosowanie wymiennych zębatek z wyższych grup.
2. Szybsze działanie
Nowa Tiagra zapewnia szybsze oraz bardziej precyzyjne działanie przerzutek. Jest to ważne dla niedoświadczonych sportowców, ponieważ nie potrzeba dużo siły do przerzucania biegów. Napęd pozostał 10-rzędowy, a tylna przerzutka jest kontrolowana za pomocą klamkomanetki lub zwykłej manetki montowanej na prostej kierownicy.
3. Niezawodność
Typowi użytkownicy Tiagry oczekują niezawodności oraz niskich kosztów utrzymania. Grupa była projektowana z myślą o nich, dlatego została zrównoważona pomiędzy jakością pracy, prostotą użytkowania oraz łatwością utrzymania. Zmodyfikowana przerzutka oferuje precyzyjną zmianę biegów i jest kompatybilna z kasetami 34T i mniejszymi. Dodatkowo odświeżono hamulce, które mają pracować niezawodnie w każdych warunkach, a ich moc wzrosła o 30%.
Nowa grupa będzie dostępna w sklepach w czerwcu 2015.
SL-4700 i ST-4700 – manetki są dostępne w dwóch wersjach. Klamkomanetki otrzymały wewnętrzne prowadzenie linek.
RD-4700 – tylna przerzutka obejmie kasetę z rozpiętością nawet do 34T.
FC-4700 – Czteroramienne korby z rozstawem 110 mm będą dostępne w rozmiarach 52-36T, 50-34T oraz 50-39-30T.
Reklama