Dwa pierwsze zdjęcia pokazują, że dźwignie najnowszych Avidów Elixir i Promaxów Hornet są zadziwijająco podobne do siebie. Jednak konstrukcje zacisków widoczne na zdjęciach 2 i 3 wskazują, że są to jednak dwie różne konstrukcje.

Nowymi hamulcami Gram Hayes chce dołączyć do rywalizacji w kategorii ultra light. Jednak jak widać na zdjęciach 4 i 5, mimo dużych zabiegów „wycieniających” , jeszcze trochę brakuje im do najnowszych konstrukcji Avida czy Formuli. Potwierdza to też masa zestawu - 355 g.
Hayes Stroker Ace to pierwszy w historii firmy 4-tłoczkowy zacisk (patrz foto 6), mimo słusznych rozmiarów komplet na jedno koło nie waży dużo - 440 g.Przebudowana klamka Moto epatuje precyzją i dbałością o szczegóły (patrz foto 7)
Tylko dwa standardy mocowania tarczy? To zdecydowanie zbyt monotonne i Hope nie ustaje w poszukiwaniach kolejnych. Jednak piasta z czterema otworami i tarcza z trzema (foto 8 i 9) pokazują, że sami nie mogą się jeszcze zdecydować.
Aż 7 lat Magura nie zmieniała swojego topowego hamulca do XC. Na zdjęciach 10 i 11 widać odświeżoną Martę w najdroższej wersji Magnesium SL.


Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/bikeboard/domains/bikeboard.pl/public_html/smarty/plugins/function.x_paginator.php on line 35

Dodano: 2008-10-31

Autor: Tekst: Wojciech Szlachta

Tagi: hamulce, Avid, Formula, Magura, Hayes, Hope

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • lekkie koła do maratonu
  • Road Tour 2019
  • Andy - Apu Wamani
  • testujemy: Fulle XC, Ghost Kato 3.9 AL, KTM X-Strada 20, Trek Madone SLR 9 Disc eTap,Merida Silex 200, Scott Ransom 920