Myroon okazał się niezwykle łatwy do oswojenia. Ustawiłem siodło i było po sprawie. Nie trzeba tygodniami przyzwyczajać się do jego charakterystyki ani mozolnie dostrajać parametrów.


Wszystkie Myroony, poza serią Boost, mają charakterystycznie zaokrąglone ramy w okolicach główki i są znacznie krótsze w stosunku do swoich topowych odpowiedników. Dzięki temu pozycja na rowerze jest bardzo naturalna, nie ma przy niej obawy o lędźwiową część kręgosłupa. Wyczynowcom pewnie będzie brakowało większego pochylenia i wyciągnięcia, ale jeśli ktoś nie jedzie po puchar świata, będzie zachwycony. Rower jest niezwykle posłuszny i zawsze zmierza tam, gdzie chce jego właściciel. Jeśli dodamy do tego bardzo dobre gumy, które pozwalają na spore przechyły i świetnie sprawdzają się we wszystkich możliwych warunkach, łącznie ze sporym błotem, to otrzymamy (...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 7/2016

Możesz też kupić e-wydanie




KTM MYROON 29 ELITE 22S
Cena: 12 099 zł
Bikershop, www.bikershop.pl

Rama: carbon Performance
Rozmiary: 43, 48, 53 cm
Masa kompletnego roweru: 10 800 g*
Masa ramy: 1290 g
Masa przedniego koła: 1760 g
Masa tylnego koła: 2360 g
Przedni widelec: Fox 32 Float FIT4 Performance, aluminiowa stożkowa rura sterowa (1671 g)
Koła: Mavic Crossride Light (15x100 mm / 12x142 mm)
Opony: Schwalbe Rocket Ron EVO Lite Skin 29x2,25” (511 g, dętka 143 g)
Korby: Shimano XT FC-M8000 36-26 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Shimano Pressfit
Kaseta: Shimano XT CS-M8000 (11-40) 11-rz
Łańcuch: Shimano CN-HG701-11
Przerzutka przód: Shimano XT FD-M8020-D
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M8000-GS
Manetki: Shimano XT SL-M8000
Hamulce: Shimano Deore M615, tarcze Shimano SM-RT66 180 mm
Kierownica: KTM Team, 700 mm
Wspornik kierownicy: KTM Team, 90 mm
Łożyska sterów: KTM Team 1i1/8”-1i1/2”
Wspornik siodełka: KTM Team, 27,2x400 mm
Siodełko: Selle Italia SL X-cross Flow, stalowe pręty
Pedały: -

Dodano: 2016-07-21

Autor: Tekst: Michał Woźniczka, zdjęcia: Maciej Patrzałek

Tagi: KTM

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • lekkie koła do maratonu
  • Road Tour 2019
  • Andy - Apu Wamani
  • testujemy: Fulle XC, Ghost Kato 3.9 AL, KTM X-Strada 20, Trek Madone SLR 9 Disc eTap,Merida Silex 200, Scott Ransom 920