Na pierwszy rzut oka widać, że mamy do czynienia z produktem z górnej półki. W całości wykonana z lekkiego aluminium, brak elementów plastikowych, przez co wszystko jest idealnie spasowane. Bez 16-gramowego naboju CO2 pompka waży 115 g i ma 25 cm długości. W komplecie dostajemy również uchwyt do zamocowania pod koszyk na bidon (26 g). Całość na wadze pokazuje 183 g. Pompka jest kompatybilna z każdym gwintowanym nabojem. Składa się z części pompującej oraz z wężyka umieszczonego w cylindrze. Spełnia on dwie funkcje. Po pierwsze możemy go dokręcić do pompki i napompować oponę z wentylem Presta i Schrader. Druga możliwość idealnie nadaje się na zawody. Możemy zabrać ze sobą wężyk oraz nabój i mamy mały, 70-cio gramowy zestaw, który w błyskawiczny sposób napompuje nam oponę. Uniwersalna końcówka jest wkręcana na odpowiedni wentyl, co daje nam pewność, że pompowane powietrze nigdzie nie ucieknie. Producent informuje, że testowana pompka umożliwia napompowanie opony do 11 barów. Mnie udało się osiągnąć maksymalnie 9 i musiałem się przy tym porządnie namachać. Natomiast 16 g nabój CO2 pozwolił na uzyskanie 8 barów w oponie szosowej 23-622 (700x23) i 2,6 bara w oponie MTB 2.1. Road Drive kosztuje 199,90 zł i to jedyny minus tej pompki. Z drugiej strony, trzymając ją w rękach, wiemy, za co płacimy.

Cena: 199,90 zł
Masa: 183 g (z nabojem i uchwytem)


bikeBoard 3/2011 (gdzie kupić)


Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/bikeboard/domains/bikeboard.pl/public_html/smarty/plugins/function.x_paginator.php on line 35

Dodano: 2011-03-09

Autor: Tekst: Przemek Blacha

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • lekkie koła do maratonu
  • Road Tour 2019
  • Andy - Apu Wamani
  • testujemy: Fulle XC, Ghost Kato 3.9 AL, KTM X-Strada 20, Trek Madone SLR 9 Disc eTap,Merida Silex 200, Scott Ransom 920