
Giant Trance SX 27.5
O co chodzi z tym SX?
Wielkiej finezji w tym nie ma – do ramy różniącej się od pozostałych Tranceów malowaniem, zamiast widelca o skoku 140 mm, zamontowano większy sztuciec – 160 mm ugięcia. Komponenty (koła, hamulce, kokpit) dobrano tak, żeby lepiej rokowały przy brutalnym użytkowaniu i... już. Patrząc w katalog i na zdjęcia, widać, że Trance SX jest bardzo bojowy. Płaskie kąty ramy, szerokie opony, napęd 1x11. Bez zaglądania w specyfikację trudno zgadnąć, czym różni się od Reigna.
Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 7/2015 (gdzie kupić)
Poniżej publikujemy pełną specyfikację testowanego modelu oraz dodatkowe zdjęcia.
GIANT TRANCE SX 27.5
Cena: 13 499 zł
Współczynnik bB: 100 g za 100 zł
Giant Polska www.giant-bicycles.com
Rama: aluminium AluxX SL
Rozmiary: S, M, L
Masa kompletnego roweru: 13 510 g
Masa ramy: 2710 g (bez dampera)
Masa przedniego koła: 2150 g
Masa tylnego koła: 2630 g
Przedni widelec: Rock Shox Pike RC Dual Position Air, aluminiowa stożkowa rura sterowa (1942 g)
Damper: Rock Shox Monarch Plus RC3 DebonAir (379 g)
Koła: Giant P-AM 2 (15 mm / 12x142 mm)
Opony: Maxxis Minion DHR 3C TR 27,5x2,3” / Maxxis High Roller 3C TR 27,5x2,3” ( 870 / 844 g, dętka 191 g )
Korby: SRAM X1 32 z. (175 mm)
Łożyska suportu: SRAM PressFit ( 90 mm)
Kaseta: SRAM XG-1180 (10-42) 11-rz.
Łańcuch: KMC X11
Przerzutka tył: SRAM X1
Manetki: SRAM X1
Hamulce: SRAM Guide R, tarcze SRAM Centerline 180/170 mm
Kierownica: Giant Contact SL DH, 800 mm
Wspornik kierownicy: Truvativ Holzfeller, 60 mm
Łożyska sterów: FSA 1i1/4-1i1/2”
Wspornik siodełka: Giant Contact Switch-R, 100 mm, 30,9 mm
Siodełko: Giant Contact Upright
Pedały: -
Reklama