Geometria oraz system tłumienia drgań SDS świadczą, że ten model szwajcarskiego producenta jest przedstawicielem kategorii endurance.


Pozycja zajmowana na Solace jest bardzo wygodna, dzięki czemu nawet wielogodzinna jazda nie będzie uciążliwa. Uzyskano ją za pomocą bardzo wysokiej główki oraz krótkiej rury podsiodłowej. Jeździliśmy na rozmiarze 56 cm i w tej wielkości wysokość główki wynosi aż 185 mm, a górna rura jest równa podsiodłówce i ma 56 cm. Taka geometria sprawia, że jak na rower szosowy, kąt pleców jest duży i rozczarowałby poszukujących maszyny do sprintowania i ostrej jazdy na wiatr. Kiedy jakość asfaltu spada, Solace pokazuje do czego został stworzony. System SDS, czyli Shock Damping System, który jest wspomagany szerokimi oponami 700x28C, minimalizuje wibracje o wysokiej częstotliwości. Test potwierdził, że (...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 1-2/2016

Możesz też kupić e-wydanie

Dodano: 2016-01-11

Autor: Tekst: Kuba Chryczyk

Tagi: szosa, Scott

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • lekkie koła do maratonu
  • Road Tour 2019
  • Andy - Apu Wamani
  • testujemy: Fulle XC, Ghost Kato 3.9 AL, KTM X-Strada 20, Trek Madone SLR 9 Disc eTap,Merida Silex 200, Scott Ransom 920