Tom Ritchey znalazł sposób na kilka modyfikacji kierownic szosowych. W 2014 r. dostępne będą dwie nowe, aluminiowe opcje. Pierwsza to WCS Neoclassic, tradycyjnie gięta ze skróconym zasięgiem oraz płytszym dolnym chwytem, idealna dla tradycjonalistów. Druga opcja to przeprojektowany WCS Streem II, również ze skróconym zasięgiem oraz spłyconym dolnym chwytem i anatomicznym gięciem. Nowa wersja Streema oferuje jeszcze bardziej spłaszczoną, aerodynamiczną górną sekcję, która przy dużych prędkościach rozcina powietrze niczym skrzydło samolotu, a na stromych, wyczerpujących podjazdach daje pewny i komfortowy chwyt. Lepszą ergonomię uzyskano dzięki wygięciu górnej sekcji w tył o 4,7 stopnia. Oba modele wykonane są ze stopu aluminium 7050 i dostępne w dwóch kolorach do wyboru: Wet Black oraz Blarre. Dla odświeżenia sobie pojęć związanych z geometrią kierownic szosowych, polecamy lekturę artykułu na porady.bikeboard.pl: Nowe wcielenie „barana”: geometria kierownic szosowych.

Dodano: 2014-05-07

Autor: Tekst: bikeBoard (GS)

Tagi: kierownica gięta, Ritchey

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Sprzęt 2019

Przedwyścigowe dylematy sprzętowe

Singletrails Lechnica

Malta – Krawędzią klifu