Pozycja na rowerze pozwala poczuć smak sportowej jazdy, ale nawet w najniższym położeniu nie jest na tyle spięta aby powodować dyskomfort u osób o przeciętnej gibkości. Ciężar jest wygodnie rozłożony między kierownicę i siodło. Bardzo ławo i naturalnie przechodzi się do pozycji stojącej, jakby rower zachęcał do przyspieszeń i dynamicznego pokonywania podjazdów.

Sprzyja temu szeroka kierownica, która dodatkowo daje dobrą kontrolę nad rowerem. Mustang prowadzi się wdzięcznie i nawet jeżeli nie ma się dużej wprawy w jeździe terenowej, daje dużą przyjemność z jazdy. Opony z uniwersalnym bieżnikiem toczą się lekko i dobrze sprawują w suchych warunkach. Ich rzeczywista szerokość subiektywnie przewyższa nominalną i dzięki temu (...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 9/2018. Możesz też kupić e-wydanie.

SPECYFIKACJA

Romet Mustang M1
Arkus&Romet Group www.romet.pl
cena: 1999 zł
Rama: aluminium 6061 X-lite
Przedni widelec: Suntour XCT-HLO Coil 29”, stalowa rura sterowa
Piasty / Obręcze: Shimano HB/FH-TX505 / aluminiowe
Opony: Michelin Country Race'R (740 g, dętka 210 g)
Korby: Shimano FC-TY301 42-34-24 z. (170 mm)
Łożyska suportu: Shimano BB-UN26
Kaseta: Shimano CS-HG200-8 (12-32) 8-rz.
Łańcuch: KMC Z8
Przerzutka przód: Shimano Tourney FD-TY700
Przerzutka tył: Shimano Acera RD-M3000
Manetki: Shimano ST-EF505
Hamulce: Shimano BR-M315, tarcze Shimano SM-RT10 160 mm
Kierownica: Romet, 720 mm
Wspornik kierownicy: Romet, 90 mm
Łożyska sterów: 1i1/8”
Wspornik siodełka:
Romet, 31,6x350 mm
Siodełko: Romet

Dodano: 2018-09-12

Autor: Tekst: Paweł Kisielewski, zdjęcia: Miłosz Kędracki

Tagi: Romet

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Trek Madone SLR
Cannondale SystemSix
Wilier Triestina Cento 10 Air
Scott Foil 20 czy 20 Disc
Specialized Enduro Pro 29
Liv Intrigue Advanced 0
Giant Defy Advanced Pro 0
Canyon Grail CF SL 8.0
Romet Mustang M1