Lapierre Zesty 714 ‘2011: legalny doping
Kilka intensywnych miesięcy ścigania... z prozą życia potrafi przemienić pasję w bezwzględnego kata. Choć w słowie „pasja” jest zawarte „poświęcenie”, to trzydzieści startów przeradza hobby w martyrologię. Przy jesiennym ładowaniu akumulatorów nawet ładna pogoda bywa słabym argumentem. Żeby się wybrać na rower, trzeba podać naprawdę silny anabolik. Dla mnie okazał się nim Lapierre Zesty 714. W końcu Zesty to bardzo Rozentuzjazmowany typ.
Fragmenty testu:
(...) Jak dowiódł test, Lapierre stworzył niezwykle efektywny system zawieszenia do AM. Kluczem do pełnego sukcesu jest uzyskanie zależnego od masy, tzw. punktu równowagi. Mój „equilibrium point” uzyskany według wskazówki w przedziale 140-150 PSI miał być gwarantem pełnej aktywności zawieszenia w kontakcie z przeszkodą przy jednoczesnym ograniczeniu wpływu sił napędzania. (...)
(...) Zaryzykuję stwierdzenie, że kąt siodła pozwala z dziecinną swobodą utrzymać kadencję i bije na głowę niejedną crossówkę, o komforcie nie wspominając. Ból w krzyżu? Z tą pozycją i zawiasem? Zapomnijcie. Połączenie genialnego zawieszenia, komfortowej pozycji, niskiej wagi i wszechstronnego napędu pozwala zasmakować prawdziwego AM. Wspinaczka na Zesty’m to bułka z masłem - baza kół, długość górnej rury i tylnego widelca oraz przyklejone do gruntu koło wydatnie wspomagają pożeranie największych nawet stromizn bez myszkowania i siłowego dociążania. (...)
Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/bikeboard/domains/bikeboard.pl/public_html/smarty/plugins/function.x_paginator.php on line 35
Dodano: 2012-01-30
Autor: Tekst: Jarek Hałas
Reklama