
Kellys URC 9.93 '2008
Aparycja
Oszczędnie i przez to efektownie pomalowany Kellys prezentuje się świetnie. W miejscach, gdzie konstrukcję pokrywa tylko bezbarwny lakier widać modne, szeroko tkane wierzchnie warstwy włókien węglowych. Dokładnie tak samo wyglądają z bliska najnowsze ramy Meridy, KTM, ale również tajwańskie no-name’y. Tu właśnie wkrada się wątek tajemnicy. W ubiegłych latach Kellys nie ukrywał, że ramy zarówno górskie, jak i szosowe, produkował dla niego Kinesis. Doświadczony i uznany dostawca produkujący na rzecz wielu marek. Od tego roku wiadomo, że ta współpraca zakończyła się przynajmniej w przypadku rowerów górskich. Nie udało nam się dowiedzieć, komu Słowacy zlecili wyprodukowanie wersji szosowych. Ramy, które wyglądają bardzo podobnie, reklamowane są przez konkurencję jako przełomowe. Używane są w nich nano-rurki węglowe, które zmieszane z żywicą epoksydową spajającą warstwy długich włókien - właściwego elementu nośnego - znacząco zwiększają wytrzymałość ram na uszkodzenia zewnętrzne. Nie otrzymaliśmy potwierdzenia, czy ta sama technologia zastosowana została w URC. Rower prezentuje się bardzo dynamicznie. Masywna rama o potężnej główce i sporych przekrojach delikatnie łukowatych rur powoduje dysonans między wrażeniami wzrokowymi i dotykowymi. To nic nie waży! Potężnie obudowany suport musi być sztywny. Widelec nie do końca pasuje do masywności ramy. Widać, że nie został zaprojektowany specjalnie do niej. Szkoda, że linki tylnego hamulca nie ukryto w górnej rurze.
Oszczędnie i przez to efektownie pomalowany Kellys prezentuje się świetnie. W miejscach, gdzie konstrukcję pokrywa tylko bezbarwny lakier widać modne, szeroko tkane wierzchnie warstwy włókien węglowych. Dokładnie tak samo wyglądają z bliska najnowsze ramy Meridy, KTM, ale również tajwańskie no-name’y. Tu właśnie wkrada się wątek tajemnicy. W ubiegłych latach Kellys nie ukrywał, że ramy zarówno górskie, jak i szosowe, produkował dla niego Kinesis. Doświadczony i uznany dostawca produkujący na rzecz wielu marek. Od tego roku wiadomo, że ta współpraca zakończyła się przynajmniej w przypadku rowerów górskich. Nie udało nam się dowiedzieć, komu Słowacy zlecili wyprodukowanie wersji szosowych. Ramy, które wyglądają bardzo podobnie, reklamowane są przez konkurencję jako przełomowe. Używane są w nich nano-rurki węglowe, które zmieszane z żywicą epoksydową spajającą warstwy długich włókien - właściwego elementu nośnego - znacząco zwiększają wytrzymałość ram na uszkodzenia zewnętrzne. Nie otrzymaliśmy potwierdzenia, czy ta sama technologia zastosowana została w URC. Rower prezentuje się bardzo dynamicznie. Masywna rama o potężnej główce i sporych przekrojach delikatnie łukowatych rur powoduje dysonans między wrażeniami wzrokowymi i dotykowymi. To nic nie waży! Potężnie obudowany suport musi być sztywny. Widelec nie do końca pasuje do masywności ramy. Widać, że nie został zaprojektowany specjalnie do niej. Szkoda, że linki tylnego hamulca nie ukryto w górnej rurze.
Strict Standards: Only variables should be passed by reference in /home/bikeboard/domains/bikeboard.pl/public_html/smarty/plugins/function.x_paginator.php on line 35
Dodano: 2008-03-31
Autor: Tekst: Maciek „Kustosz” Machowski
Reklama