Nowy system zawieszenia w modelach Force i Sensor na sezon 2014 r.

Od ostatniej premiery nowego rozwiązania zawieszenia w GT minęło 15 lat. Opis protoplasty rowerów, które znajdą się w sprzedaży w 2014 znajdziecie TUTAJ. Czas był już na zmiany.

Nowy system wygląda całkiem inaczej jednak tak naprawdę to iDrive ale z innym prowadzeniem dźwigni. Wystarczy popatrzeć tu:




Za dopracowanie konstrukcji do założeń przedstawionych przez inżynierów GT odpowiada niemieckie biuro konstrukcyjne pod wodzą Petera Denka.




Po długich pracach badawczych i wielu testach zapadły decyzje, żeby dwa nowe rowery zaprojektowane były od początku na koła o pośrednim rozmiarze. Dwie linie rowerów zostaną wyposażone w rozwiązanie AOS, mianowicie Sensor i Force. Przeznaczony do ścieżkowania Sensor Carbon o skoku 130 mm.




będzie występował w trzech wersjach węglowych (masa ramy z damperem 2721 g*) i jego identyczna, choć metalowawersja (masa ramy z damperem 3381 g*) będzie miała trzy wersje wyposażenia. Endurówka o skoku 150 mm będzie tylko carbonowa (masa ramy z damperem 2891 g*).




Więcej o nowych rowerach, a także nasz test Sensora Pro przeczytacie w lipcowym bB (gdzie kupić).

Specyfikację Sensora Carbon Pro możecie zobaczyć TUTAJ.

Zobaczcie też inne modele na ramach aluminiowych: Sensor Hans Rey i Sensor Pro.

Dodano: 2013-07-01

Autor: Tekst: Miłosz Kędracki

Tagi: GT, aos

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Nowości 2019

Raport z Pucharu Świata XC

Specialized Stumpjumper Expert 29
NS Bikes Snabb 29 Plus 2
Marin Rift Zone 1 29
Trek Full Stache 8
Cannondale Synapse Carbon Disc Red eTap