Test, jak test. Podpięliśmy kabelki, sprawdziliśmy widoczność wyświetlacza, stan naładowania baterii i pobawiliśmy się manetkami, wsłuchując się w bzyczenie serwomotorków. Zaraz potem padało sakramentalne pytanie. „Ile?”


Tak, z pewnością to najdroższy rower MTB testowany w bikeBoardzie. Jest jednocześnie najbardziej futurystycznym seryjnym rowerem, jakim mieliśmy okazję jeździć i przetestować. Dzięki niemu mamy pewność, że rowery drastycznie zmienią się jeszcze za naszych czasów. Nie wiemy kiedy pojawi się Alivio Di2, ale t en dzień nastąpi. Równocześnie pojawią się też nielegalne zakłady produkcji bowdenów i garażowe warsztaty regulacji przerzutek urządzone jak barbershopy (...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 1-2/2016

Możesz też kupić e-wydanie


Poniżej znajdziecie pełną specyfikację testowanego modelu.


SCOTT SPARK 700 ULTIMATE
Cena: 47 999 zł
Współczynnik bB: 100 g za 457 zł
Scott Sportech Poland www.scott.pl

Rama: carbon IMP HMX
Rozmiary: S, M, L, XL
Masa kompletnego roweru: 10 510 g
Masa ramy: 1870 g (bez dampera)
Masa przedniego koła: 1520 g
Masa tylnego koła: 1960 g
Przedni widelec: Fox 32 Float Factory Kashima FIT4, aluminiowa stożkowa rura sterowa (1773 g) Damper: Fox eNude IRD Kashima / Scott custom (369 g)
Koła: Syncros XR1.0 (15 mm / 12x142 mm)
Opony: Schwalbe Rocket Ron EVO TLE 27.5x2.25” (560 g, dętka 143 g)
Korby: Shimano XTR FC-M9020 36-26 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Shimano SM-BB94-41A
Kaseta: Shimano XTR CS-9000 (11-40) 11-rz.
Łańcuch: Shimano XTR CN-HG900
Przerzutka przód: Shimano XTR Di2 FD-9070
Przerzutka tył: Shimano XTR Di2 RD-9050 SGS
Manetki: Shimano XTR Di2 SW-M9050
Hamulce: Shimano XTR M9000, tarcze SM-RT99 180/160 mm
Kierownica: Syncros FL1.0 Carbon T-bar,720 mm
Wspornik kierownicy: Syncros FL1.0, 90mm
Łożyska sterów: Syncros FL1.5 1i1/8”-1i/2”
Wspornik siodełka: Syncros FL1.0 Carbon, 31.6x400 mm
Siodełko: Syncros XR1.0, carbonowe pręty
Pedały: -

Dodano: 2016-01-08

Autor: Tekst: Krzysztof Gawron

Tagi: Scott

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

  • Sportful Dolomiti Race
  • Rajdy dla Frajdy 2018
  • Jazda na rowerze a smog
  • Jak przygotować rower do sezonu zimowego?
  • Sygnalizacja w garści