
Haibike XDURO AllMnt 6.0
Odmianę 7.0 podsumowaliśmy stwierdzeniem „prawie motor”, głównie za sprawą masywności, jak i jego możliwości terenowych. Niższy model oddaje jedynie namiastkę tych odczuć. Przede wszystkim jest lżejszy o prawie 2 kg, co już na starcie daje dużo większą mobilność roweru. Pozycja jest bardzo wygodna, wyprostowana, wręcz rozleniwiająca.
Podjeżdżanie na niskim poziomie wspomagania lub w ogóle bez, odbywa się raczej w ślimaczym tempie. Przy szybszej jeździe z pomocą silnika (niekoniecznie w dół), krótki przód roweru pozwala na lepsze opanowanie przedniego koła. Haibikiem manewruje się całkiem dobrze, ciasne nawrotki czy szybkie omijanie przeszkód nie będzie wyzwaniem nawet dla osoby niewjeżdżonej, co w rowerach tego kalibru nie jest częstą sprawą. Świetne opony i mocne hamulce tylko dodają pewności w takich sytuacjach. Przy większych prędkościach rower jest w miarę stabilny, głównie dzięki (...)
Cały test znajdziecie w bikeBoard 7/2018 (gdzie kupić). Możesz też kupić e-wydanie.
SPECYFIKACJA
Haibike XDURO AllMnt 6.0
cena: 16 995 zł
Haibike, www.haibike.com
Rama: aluminium 6061
Przedni widelec: Suntour Aion 35 RC (2198 g)
Damper: Rock Shox Deluxe RT
Piasty / Obręcze: Haibike Components TheHub ++ (15x110 i 12x148 mm) / Rodi TR35
Opony: Maxxis Minion DHF / DHR EXO TR 27.5x2.8” (1077/1042 g, 330 dętka) Korby: FSA CK-745 44-22 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Yamaha
Kaseta: Sunrace CSMS3 (11-42) 11-rz.
Łańcuch: KMC X10
Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M6000
Manetki: Shimano Deore SL-M6000
Hamulce: Magura MT32, tarcze Magura Storm HC 203 mm
Kierownica: Haibike Components TheBar ++, 780 mm
Wspornik kierownicy: Haibike Components TheStem ++, 60 mm
Łożyska sterów: 1i1/8”-1i1/2”
Wspornik siodełka: XLC AllMtn 125 mm, 31,6 mm
Siodełko: Selle Royal Verve
Reklama