
Look 785 Huez RS Proteam
Siedzi się na nim jak na rowerze aero, pozycja jest niska i wyciągnięta, dlatego wybierając rower do testu zamówiłem rozmiar mniejszy niż zazwyczaj. Ten w rozmiarze L byłby na mnie za długi. W płaskim terenie Look jest zadziwiająco efektywny. Aerodynamiczna pozycja w połączeniu z obręczami kół o wysokim profilu oraz przełożeniami wynikającymi z zastosowania zębatek półkompaktowych dają możliwość bardzo szybkiej jazdy i osiąganie wysokich średnich prędkości. Wysokość obręczy daje spore korzyści aerodynamiczne, ale przy mocnych bocznych podmuchach wyczuwalna jest pewna niestabilność roweru. Na 785 wykonaliśmy sporo długich jazd i mimo sportowej pozycji z przyjemnością wytrzymywaliśmy po trzy godziny w siodle. Mimo stożkowych kół i braku jakichkolwiek mechanicznych systemów tłumiących rama świetnie pochłania drgania. Testerzy zgłaszali natomiast zastrzeżenia do ergonomii kierownicy. Średnica rurek jest mała, przez co chwyt (...)
Cały test znajdziecie w bikeBoard 1-2/2018 (gdzie kupić). Możesz też kupić e-wydanie.
SPECYFIKACJA
Look 785 Huez RS Proteam
Cena: 30 100 zł
FHU Poręba www.porebarowery.pl
Rama: carbon Ultra High Modulus
Przedni widelec: carbon, carbonowa stożkowa rura sterowa
Koła: Corima 47 S1
Opony: Continental UltraSport Pure Grip 700x25C (330 g, dętka 81 g)
Korby: Shimano Dura-Ace FC-R9100 52-36 z. (172,5 mm)
Łożyska suportu: Shimano Press-Fit
Kaseta: Shimano Dura-Ace CS-R9100 (11-28) 11-rz.
Łańcuch: Shimano CN-HG901-11
Przerzutka przód: Shimano Dura-Ace FD-R9100
Przerzutka tył: Shimano Dura-Ace RD-R9100-SS
Manetki: Shimano Dura-Ace ST-R9100
Hamulce: Shimano Dura-Ace BR-R9100
Kierownica: Look LS2, 420 mm, zasięg 80 mm, głębokość 140 mm
Wspornik kierownicy: FSA OS 168, 110 mm
Łożyska sterów: FSA 1i1/8”-1i1/4”
Wspornik siodełka: Look Carbon, 27,2x350 mm
Siodełko: Selle Italia SLR Flow Light, magnezowe pręty
Reklama