
Giant Reign 2 LTD
Teraz zaadoptowaliśmy L-kę i ruszyliśmy na podbój Bielskich ścieżek. Przede wszystkim, do gustu przypadła nam pozycja w kontekście podjeżdżania. Jest pochylona i zachęca rowerzystę do szybszego obracania korbą, a przy okazji dociąża przednie koło, co w przypadku widelca 160 mm jest dość przydatne na stromiznach. Zawieszenie Reginy wydaje się być nieco twarde i sztywne mniej więcej od połowy skoku. Załączanie blokady dampera na podjazdach jest zbędne ze względu na taki stan rzeczy, lecz na zjazdach może nie wszystkim przypaść do gustu. W początkowych partiach skoku damper (...)
Reign jest długim rowerem, a potwierdza to porównanie długości bazy kół z konkurencją. Parametr ten wynika nie tylko z gługości górnej rury.
Potężny rockring, wysoki suport i ospałe w końcowych partiach skoku zawieszenie sprawiają, że uszkodzenie zebatki jest niemożliwe. 32 zeby przy tak rozstawionej kasecie to chyba najrozsądniejszy wybór.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Giant Reign 2 LTD
, Giant Polska, www.giant-bicycles.comCena: 11 499 zł
Rama: aluminium Aluxx SL
Przedni widelec: Rock Shox Yari RC Solo Air, aluminiowa stożkowa rura sterowa (2049 g)
Damper: Rock Shox Monarch RT Debonair
Piasty / Obręcze: Giant Tracker (15x110 / 12x142 mm)/ Giant P-AM2
Opony: Schwalbe Hans Dampf Performance 27,5x2,35” (900 g, dętka 202 g)
Korby: Shimano SLX FC-M7000 32 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Shimano Press Fit
Kaseta: Shimano XT CS-M8000 (11- 46) 11-rz.
Łańcuch: KMC X11
Przerzutka tył: Shimano SLX RD-M7000-GS
Manetki: Shimano SLX SL-M7000
Hamulce: Shimano BR-M615, tarcze Shimano SM-RT66 203/180 mm
Kierownica: Giant Contact SL, 800 mm
Wspornik kierownicy: Truvativ Holzfeller, 50 mm
Łożyska sterów: FSA 1i1/8”-1i1/2”
Wspornik siodełka: Giant Contact SL Switch 150 mm, 30,9 mm
Siodełko: Giant Contact Neutral, stalowe pręty
Cały test znajdziecie w bikeBoard 7/2017 (gdzie kupić). Możesz też kupić e-wydanie
Reklama