
Turbo Levo FSR
Długa górna rura ułatwia dopasowanie, ultra-krótki tylny trójkąt sprawia, że rower jest zwinny, a dzięki niskiemu suportowi mamy wrażenie, że jest przyklejony do szlaku. Sterowność na zjazdach poprawia kąt główki 67°. Zaawansowana technologia Turbo – zintegrowany silnik i bateria ukryta w dolnej rurze ramy M5 to odkrywcze w branży rozwiązania. Silnik o mocy 530 watów zrobiony na zamówienie Specialized pracuje płynnie i cicho, daje dodatkową moc podczas pedałowania. Dzięki niemu każdy stromy podjazd pokonamy bez wysiłku. Bateria jest w pełni zintegrowana z dolną rurą, łatwo ją zdjąć do ładowania lub podmienić. Wykazuje dużą odporność na uderzenia i niespodzianki czyhające na szlaku, umiejscowiono ją w optymalnym punkcie ramy. Topowa wersja S Works ma carbonowe obręcze kół Roval Traverse SL 38 650b, widelec Rock Shox Pike RCT3 140 mm, hamulce SRAM Guide RS Carbon i osprzęt SRAM XX1. System kół 6Fattie gwarantuje niewiarygodną powierzchnię przylegania co owocuje mnóstwem przyczepności zarówno na podjazdach jak i podjazdach. Na dokładkę wspomnijmy o Mission Control App przeznaczonym do sterowania turbowspomagaczem i zintegrowanym wyświetlaczu, który pokaże wszelkie niezbędne parametry, tak żeby użytkownik mógł cieszyć się optymalną jazdą po szlakach. Aplikacja pozwoli też wszystkim chętnym w dowolny sposób skonfigurować parametry pracy silnika, ładowania akumulatora itd.
Konstrukcja z aluminium M5 jest powiązania z geometrią Trail 6Fattie, aby wspierać świetną zabawę na szlaku, gwarantuje łatwość i pewność prowadzenia. Akumulator jest zintegrowany w dolnej rurze ramy, a silnik stabilnie wmontowany w gigantyczną odkówkę ramy. Wewnętrzne prowadzenie linek sprawia, że rower wygląda estetycznie.
Damper FOX Float Performance DPS oferuje doskonałą amortyzację w każdym terenie, a specjalnie stworzone dla Turbo Levo ustawienia dampera Rx Trail Tune zapewniają optymalną czułość. Zawór AutoSAG gwarantuje uproszczoną konfigurację zawieszenia.
RockShox Pike RCT3 ma 140 mm skoku, z kołem spina go ośka 15x110mm Maxle Ultimate, mimo większej masy roweru z silnikiem jest sztywny bocznie i precyzyjny w skręcie. Legendarny tłumik Charger wybiera nierówności w nawet najbardziej wyboistym terenie.
Zrobiony dla potrzeb tego roweru silnik wspomaga nogę bikera. W pełni zintegrowana litowo-jonowa bateria ładuje się w 3,5 godziny i spełnia normę IP 67, co oznacza wysoką odporność na wodę i zabrudzenia.
SPECYFIKACJA
Wszystkie dane mogą ulec zmianie!
RAMA
Specialized M5 Premium Aluminum, Geometria Trail 6Fattie, usztywnione mocowanie silnika, zintegrowana bateria, całkowicie zamknięte, wewnętrzne prowadzenie przewodów także dla sztycy i Command Post IR, piasta szerokości 148mm, łożyska uszczelniane FSR, 135mm skoku
TYLNE ZAWIESZENIE
Custom FOX FLOAT Factory DPS, Rx Trail Tune, AUTOSAG Boost Valve, Kashima coating, 197x47.6mm
WIDELEC
RockShox Pike RCT3, 140 mm, stożkowa aluminiowa rura sterowa, oś 15x110 mm Maxle Ultimate
STERY
Hella Flush, 1-1/8" and 1-1/2", górne Campy style, dolne uszczelnione
MOSTEK
Syntace F109, 6° wznos
KIEROWNICA
Specialized FACT carbon, 750 mm, 31,8 mm, wznos 10 mm, 8° gięcie wstecz, 6° do góry
GRIPY
Specialized Sip Grip, lekkie przykręcane half-waffle, S/M: normalna grubość, L/XL: XL grubość
PRZEDNI HAMULEC
SRAM Guide RS Carbon, metalowe klocki , tarcza 200 mm Centerline
TYLNY HAMULEC
SRAM Guide RS Carbon, metalowe klocki, tarcza 180 mm Centerline
KLAMKI HAMULCOWE
SRAM Guide RS Carbon, karbonowe dźwignie, regulacja odstawienia klamki, łożyska kulkowe.
TYLNA PRZERZUTKA
SRAM XX1, 11-speed
MANETKI
SRAM XX1, 11-speed, trigger
KASETA
SRAM XX1, 11-speed, 10-42 z.
ŁAŃCUCH
SRAM PC-XX1, 11-speed, w/ PowerLink
SUPORT
Custom Praxis, stalowa koronka 1x11 32 z., 104 BCD
OBRĘCZE
Roval Traverse SL 38 650b, carbon disc, 38mm szerokości, 24/28h
PRZEDNIA PIASTA
Roval Traverse, 15mm thru-axle, 24h
TYLNA PIASTA
Roval Traverse SL 148, DT Swiss Star Ratchet, 54t, bębenek SRAM XX1, 28h
SZPRYCHY
DT Swiss Revolution
PRZEDNIA OPONA
Specialized 6Fattie Purgatory Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx3.0"
TYLNA OPONA
Specialized 6Fattie Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding
bead, 650bx3.0"
SIODŁO
Body Geometry Henge Expert, puste rurki Ti, 143mm
SZTYCA
Command Post IRcc, cruiser control technology, micro regulacja wysokości, głowica alien head, dolne wyprowadzenie przewodu sterującego, zdalna manetka SRL, 30.9mm, S: 100mm travel, M/L/XL: 125mm
SILNIK
Specjalny zbudowany dla Specialized, Trail Tune, 250W
INTERFACE UŻYTKOWNIKA
Zinterowany wyświetlacz, 10 LED , Mission Control iOS lub Android app
BATERIA
Custom Specialized, 504Wh, moduł ANT/BT
ŁADOWARKA
Custom Specialized, 42V4A, w/ wtyczka Rosenberger
OKABLOWANIE
Specjalna wiązka z wtyczką Rosenberger.
Dodano: 2015-07-06
Tagi:
elektryczne, Specialized
Reklama