Zanim w sierpniowym bikeBoardzi przeczytacie pełny test tej niecodziennej maszyny dowiedzcie się że Turbo Levo FSR 6Fattie to rower szlakowy, który posiada wszystkie cechy dzielnego MTB. Wyróżnia go szczególna geometria, koła 6Fattie (27,5x3”) oraz wspomaganie elektryczne.


Długa górna rura ułatwia dopasowanie, ultra-krótki tylny trójkąt sprawia, że rower jest zwinny, a dzięki niskiemu suportowi mamy wrażenie, że jest przyklejony do szlaku. Sterowność na zjazdach poprawia kąt główki 67°. Zaawansowana technologia Turbo – zintegrowany silnik i bateria ukryta w dolnej rurze ramy M5 to odkrywcze w branży rozwiązania. Silnik o mocy 530 watów zrobiony na zamówienie Specialized pracuje płynnie i cicho, daje dodatkową moc podczas pedałowania. Dzięki niemu każdy stromy podjazd pokonamy bez wysiłku. Bateria jest w pełni zintegrowana z dolną rurą, łatwo ją zdjąć do ładowania lub podmienić. Wykazuje dużą odporność na uderzenia i niespodzianki czyhające na szlaku, umiejscowiono ją w optymalnym punkcie ramy. Topowa wersja S Works ma carbonowe obręcze kół Roval Traverse SL 38 650b, widelec Rock Shox Pike RCT3 140 mm, hamulce SRAM Guide RS Carbon i osprzęt SRAM XX1. System kół 6Fattie gwarantuje niewiarygodną powierzchnię przylegania co owocuje mnóstwem przyczepności zarówno na podjazdach jak i podjazdach. Na dokładkę wspomnijmy o Mission Control App przeznaczonym do sterowania turbowspomagaczem i zintegrowanym wyświetlaczu, który pokaże wszelkie niezbędne parametry, tak żeby użytkownik mógł cieszyć się optymalną jazdą po szlakach. Aplikacja pozwoli też wszystkim chętnym w dowolny sposób skonfigurować parametry pracy silnika, ładowania akumulatora itd.


Konstrukcja z aluminium M5 jest powiązania z geometrią Trail 6Fattie, aby wspierać świetną zabawę na szlaku, gwarantuje łatwość i pewność prowadzenia. Akumulator jest zintegrowany w dolnej rurze ramy, a silnik stabilnie wmontowany w gigantyczną odkówkę ramy. Wewnętrzne prowadzenie linek sprawia, że rower wygląda estetycznie.


Damper FOX Float Performance DPS oferuje doskonałą amortyzację w każdym terenie, a specjalnie stworzone dla Turbo Levo ustawienia dampera Rx Trail Tune zapewniają optymalną czułość. Zawór AutoSAG gwarantuje uproszczoną konfigurację zawieszenia.


RockShox Pike RCT3 ma 140 mm skoku, z kołem spina go ośka 15x110mm Maxle Ultimate, mimo większej masy roweru z silnikiem jest sztywny bocznie i precyzyjny w skręcie. Legendarny tłumik Charger wybiera nierówności w nawet najbardziej wyboistym terenie.


Zrobiony dla potrzeb tego roweru silnik wspomaga nogę bikera. W pełni zintegrowana litowo-jonowa bateria ładuje się w 3,5 godziny i spełnia normę IP 67, co oznacza wysoką odporność na wodę i zabrudzenia.


SPECYFIKACJA
Wszystkie dane mogą ulec zmianie!

RAMA
Specialized M5 Premium Aluminum, Geometria Trail 6Fattie, usztywnione mocowanie silnika, zintegrowana bateria, całkowicie zamknięte, wewnętrzne prowadzenie przewodów także dla sztycy i Command Post IR, piasta szerokości 148mm, łożyska uszczelniane FSR, 135mm skoku

TYLNE ZAWIESZENIE
Custom FOX FLOAT Factory DPS, Rx Trail Tune, AUTOSAG Boost Valve, Kashima coating, 197x47.6mm

WIDELEC
RockShox Pike RCT3, 140 mm, stożkowa aluminiowa rura sterowa, oś 15x110 mm Maxle Ultimate

STERY
Hella Flush, 1-1/8" and 1-1/2", górne Campy style, dolne uszczelnione

MOSTEK
Syntace F109, 6° wznos

KIEROWNICA
Specialized FACT carbon, 750 mm, 31,8 mm, wznos 10 mm, 8° gięcie wstecz, 6° do góry

GRIPY
Specialized Sip Grip, lekkie przykręcane half-waffle, S/M: normalna grubość, L/XL: XL grubość

PRZEDNI HAMULEC
SRAM Guide RS Carbon, metalowe klocki , tarcza 200 mm Centerline

TYLNY HAMULEC
SRAM Guide RS Carbon, metalowe klocki, tarcza 180 mm Centerline

KLAMKI HAMULCOWE
SRAM Guide RS Carbon, karbonowe dźwignie, regulacja odstawienia klamki, łożyska kulkowe.

TYLNA PRZERZUTKA
SRAM XX1, 11-speed

MANETKI
SRAM XX1, 11-speed, trigger

KASETA
SRAM XX1, 11-speed, 10-42 z.

ŁAŃCUCH
SRAM PC-XX1, 11-speed, w/ PowerLink

SUPORT
Custom Praxis, stalowa koronka 1x11 32 z., 104 BCD

OBRĘCZE
Roval Traverse SL 38 650b, carbon disc, 38mm szerokości, 24/28h

PRZEDNIA PIASTA
Roval Traverse, 15mm thru-axle, 24h

TYLNA PIASTA
Roval Traverse SL 148, DT Swiss Star Ratchet, 54t, bębenek SRAM XX1, 28h

SZPRYCHY
DT Swiss Revolution

PRZEDNIA OPONA
Specialized 6Fattie Purgatory Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx3.0"

TYLNA OPONA
Specialized 6Fattie Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding
bead, 650bx3.0"

SIODŁO
Body Geometry Henge Expert, puste rurki Ti, 143mm

SZTYCA
Command Post IRcc, cruiser control technology, micro regulacja wysokości, głowica alien head, dolne wyprowadzenie przewodu sterującego, zdalna manetka SRL, 30.9mm, S: 100mm travel, M/L/XL: 125mm

SILNIK
Specjalny zbudowany dla Specialized, Trail Tune, 250W

INTERFACE UŻYTKOWNIKA
Zinterowany wyświetlacz, 10 LED , Mission Control iOS lub Android app

BATERIA
Custom Specialized, 504Wh, moduł ANT/BT

ŁADOWARKA
Custom Specialized, 42V4A, w/ wtyczka Rosenberger

OKABLOWANIE
Specjalna wiązka z wtyczką Rosenberger.

Dodano: 2015-07-06
Tagi: elektryczne, Specialized

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

    Piszemy m.in. o:
  • lekkie koła do maratonu
  • Road Tour 2019
  • Andy - Apu Wamani
  • testujemy: Fulle XC, Ghost Kato 3.9 AL, KTM X-Strada 20, Trek Madone SLR 9 Disc eTap,Merida Silex 200, Scott Ransom 920