
Look 795 Aerolight
Rower genialnie przyspiesza, a dynamiczna pozycja to tylko jeden z parametrów, który ma na to wpływ. Istotną rolę grają także lekkość kół, a także wysoka sztywność komponentów. Testerzy raportowali – mimo płaskich przekrojów kokpit jest bardzo sztywny. Nawet podczas sprintów i zapierania się o kierownicę jej wiotkość jest niemal niewyczuwalna. Także zębatki korb są bardzo sztywne i nie ma mowy o jakichkolwiek stratach mocy.
Look jest zwinny w manewrowaniu, a zawdzięcza to niewielkiemu rozstawowi osi oraz krótkiemu tylnemu trójkątowi. Szybkość w reakcjach jest trochę stonowana przez niższą - w porównaniu do klasycznych szosówek - wartość kąta główki ramy. Dzięki temu zachowanie roweru zmienia się wraz z prędkością i gdy przekraczamy 40–50 km/h, odczuwalnie rośnie jego stateczność. Odbywa się to kosztem manewrowości, ale my doceniamy tę cechę, ponieważ zwiększa pewność prowadzenia na bardzo szybkich zjazdach. Bardzo lubimy napęd SRAM eTAP którego zalety, naszym zdaniem, znacząco (...)
SPECYFIKACJA
Rama: carbon HM / HR Ultralight 1.5K
Przedni widelec: HSC 8 carbon, carbonowa stożkowa rura sterowa (320 g)
Koła: Corima 47MM S+ Tubular
Szytki: Continental Attack Comp / Force Comp 700x22/24C
Korby: Look ZED 3 52-36 z. (170/172,5/175 mm)
Łożyska suportu: BB65
Kaseta: SRAM XG-1190 (11-28) 11-rz.
Łańcuch: SRAM RED 22
Przerzutka przód: SRAM RED eTAP
Przerzutka tył: SRAM RED eTAP
Manetki: SRAM RED eTAP
Hamulce: Look Aero Brake 2 / Shimano Dura Ace
Kierownica: Look ADH, 400 mm, zasięg 75 mm, głębokość 125 mm
Wspornik kierownicy: Look Aerostem, 100 mm
Łożyska sterów: Look Headfit 3 1i1/8”-1i1/2”
Wspornik siodełka: Look E-Post 2
Siodełko: Selle Italia SLR Light Flow, magnezowe pręty
Cały test znajdziecie w bikeBoard 6/2017 (gdzie kupić). Możesz też kupić e-wydanie
Reklama