To podstawowy Corratec, oparty na węglowej ramie i przeznaczony do ścigania się. Jego charakter ujawnia się po kilku kilometrach. Pozycja, jaką przyjmuje rowerzysta, jest sportowa i efektywna.

Wielką zaletą jest stopniowanie napędu, przełożenia są uniwersalne, ale przyprawione szczyptą sportowego charakteru. Niestety, my już wiemy, że nowa „stopiątka” z serii 7000 działa lepiej od zastosowanej tu 5800. Hamulce bardzo dobrze współpracują z kołami i można na nich polegać. Opony firmy Continental działają bardzo dobrze, choć nie jest to najmodniejszy wyrób tej marki. Zapewniają dobrą przyczepność, szkoda że zostały nałożone na bardzo wąskie obręcze o szerokości wewnętrznej 12,9 mm, przez co kształt rzeczywiście przypomina balon o wydłużonym wąskim profilu.


Coratec CCT Team Race

cena: 7299 zł, Polbike www.corratec.net.pl .

OSPRZĘT

Rama: carbon UD 700T
Przedni widelec: Corratec Pro Control carbon, carbonowa stożkowa rura sterowa
Koła: Zzyzx Race Attack 2.0
Opony: Continental Ultra Sport PureGrip 700x25C (320 g, dętka 104 g)
Korby: Shimano FC-RS500 50-34 z. (172,5 mm)
Łożyska suportu: Shimano BB-RS500
Kaseta: Shimano 105 CS-5800 (11-28) 11-rz
Łańcuch: KMC X11
Przerzutka przód: Shimano 105 FD-5800
Przerzutka tył: Shimano 105 RD-5800
Manetki: Shimano 105 ST-5800
Hamulce: Shimano 105 BR-5800
Kierownica: Zzyzx SL Alloy, 420 mm, zasięg 94 mm, głębokość 139 mm
Wspornik kierownicy: Zzyzx SL Alloy, 120 mm
Łożyska sterów: 1i1/8”-1l1/2”
Wspornik siodełka: Zzyzx Twin, 27,2x350 mm
Siodełko: Corratec, pręty Cr-Mo


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 1/2019. Możesz też kupić e-wydanie.

Dodano: 2019-01-21

Autor: Tekst: Kuba Chryczyk, zdjęcia: Miłosz Kędracki

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.