Zachęcone dużym zainteresowaniem i przewidując rosnący popyt na szosówki aero, Rose poszerza ten segment swojej kolekcji. Rama nowego modelu Xeon ściśle bazuje na konstrukcji droższego X-Lite CW, którego premiera miała miejsce w zeszłym roku.

Rozwinięcie skrótu CGF w Carbon Gran Fondo daje jednoznaczną informację, że mamy do czynienia z rowerem przeznaczonym do jazdy długodystansowej. Nie jest to zupełna nowość – w kolekcji Rose był już dostępny w tym sezonie i cieszył się dużą popularnością.

Rowery szosowe tej niemieckiej marki, budowane są na kilku ramach. My do testu wybraliśmy model X-Lite, którego nazwa sugeruje ekstra lekkość.

Ta niemiecka marka oferuje produkty w sprzedaży bezpośredniej. Wprawdzie nie można się do sprzętu przymierzyć w sklepie, a obejrzeć go da się wyłącznie w Internecie, ale zyskać można na konkurencyjnych cenach.

Rose to pionier wysyłkowej sprzedaży artykułów rowerowych w Europie. Ich grube katalogi były często jedyną informacją o postępie technologicznym, dziejącym się za żelazną kurtyną. Model sprzedaży nie zmienił się, a Rose przeskoczyło z katalogu drukowanego na katalog internetowy. Trzeba kliknąć i czekać na kuriera.

Na swojej skrzynce mailowej odebrałem już kilka wiadomości z pytaniem: jaki kupić rower, aby sprawdzał się w klasycznej jeździe szosowej i triatlonie? Nie da się ukryć, że Rose jest świetną odpowiedzią na takie pytania. Od podstaw został stworzony, żeby być uniwersalną maszyną do szybkiej jazdy po płaskim terenie.

Tomiska katalogów Rose wywarły wielki wpływ na większość z nas. Możliwość zakupu tych wszystkich dóbr była dla nas fantastycznym mirażem, a możliwości wyboru do dziś dnia onieśmielają.


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Czy 2000 zł wystarczą? Test 10 modeli MTB

Projekt ścieżka

Geometria wyścigowa czy wytrzymałościowa?

Bianchi Oltre XR4 Super Record

Najtańsze gravelówki w Polsce