Budzę się i spoglądam na zegarek: 4 rano, a może w nocy. O tej porze życie towarzyskie w Krakowie zasypia, a ja właśnie wstaję, żeby zabrać KTM na najlepszy znany mi poligon dla rowerów: Rychlebskie ścieżki i Singletrack pod Smrkiem.

Podobno mamy ogólnoświatową dekoniunkturę i większość gospodarek znajduje się na skraju głębokiego kryzysu lub już stoczyła się w jego otchłań. Co ciekawe, w tym samym czasie sprzedaż dóbr luksusowych nie dość, że nie maleje, to jeszcze rośnie. Z pewnością nie jest to syndrom końca wieku, ale może jest coś takiego jak szaleństwo „początku wieku”? 

Podobno mamy ogólnoświatową dekoniunkturę i większość gospodarek znajduje się na skraju głębokiego kryzysu lub już stoczyła się w jego otchłań. Co ciekawe, w tym samym czasie sprzedaż dóbr luksusowych nie dość, że nie maleje, to jeszcze rośnie. Z pewnością nie jest to syndrom końca wieku, ale może jest coś takiego jak szaleństwo „początku wieku”? Postaraliśmy się dotrzymać kroku trendowi nabywania dóbr luksusowych i przetestowaliśmy rower kosztujący mniej więcej równowartość rocznej przeciętnej pensji netto.

Najpierw ustaliliśmy zakres cenowy. Chodziło nam o carbonowe ścigacze do bardzo poważnych zastosowań zawodniczych. Wyeliminowaliśmy rowery nieprzyzwoicie drogie i sformowaliśmy zakres cenowy.Po raz pierwszy historii zdecydowaliśmy się na bezpośrednie porównanie rowerów na dużym i małym kole.

Kiedyś wspomnieliśmy Lycana - stwora z Underworldu, który potrafi się dowolnie przemienia z człowieka w wilkołaka. Ta postać z kiepskich horrorów, cierpi na rozdwojenie jaźni. Jest gentlemanem i bestią.

Pierwszy w ofercie KTM rower z kołami 29’’ ma łączyć w sobie szybkość i zwrotność „tradycyjnego” ścigacza XC ze stabilnością i zdolnością do pochłaniania nierówności rowerów na „dużych kołach”. Zaczęto od geometrii - Race.29 otrzymał kąt główki wynoszący 71,5 stopnia.

Tak jak damskie i męskie buty różnią się pomiędzy sobą, tak używamy specyficznych dla płci kurtek, a nawet nart. Volvo wypuściło jeden z modeli specjalnie dla pań (z miejscem na torebkę). Czas wreszcie zrozumieć, że rowery dla kobiet powinny być też inne niż męskie.


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory