
Canyon Endurace CF SLX
Nowy Endurace CF SLX to wyjście Canyona naprzeciw oczekiwaniom tych rowerzystów, którzy poszukują maszyny uniwersalnej. Celem, do którego dążyli inżynierowie było stworzenie roweru, który dawałby niezrównaną jakość jazdy, był ergonomiczny i dawał poczucie pełnej kontroli w każdych warunkach.
Canyon Endurance CF SLX 9 SL Stealth
Wszystkie zastosowane rozwiązania służą temu, aby zwiększyć wydajność jazdy, żeby po pokonaniu 150 km kolarz miał świeże nogi i był w stanie sprawnie pokonać sztywne podjazdy, opanować rower na technicznych zjazdach i rozwinąć wysoką prędkość na płaskich odcinkach. Aby stworzyć taką maszynę zaprojektowano carbonową ramę ważącą 820 g o aerodynamicznych profilach rur opracowane w tunelu. Do tego wyposażoną w sztywne osie żeby utrzymać koła w ryzach podczas nagłych manewrów czy mocnych hamowań za pomocą hydraulicznych tarczówek. Poprawie ergonomii i zmniejszeniu oporu czołowego służy zintegrowany kokpit H31 Ergocockpit. Koła mają nowoczesne szerokie obręcze i opony w rozmiarze 28 mm. Dla zwiększenia komfortu zastosowano sztycę znaną z modeli MTB. Model VCLS 2.0, dzięki swojej dwuczęściowej konstrukcji, wydajnie pracuje na nierównościach dając wytchnienie dla pleców.
W ofercie dostępnych będzie sześć modeli, w tym jeden damski, a bardzo szeroka rozmiarówka (aż siedem wielkości) pozwoli dopasować się praktycznie każdemu kolarzowi. Co ciekawe, różnica w masach pomiędzy najlżejszym a najcięższym modelem to tylko 200 g. Wszystkie ważą pomiędzy 7,2 a 7,4 kg.
Canyon Endurance CF SLX 8
Canyon Endurance CF SLX 8 Di2
Canyon Endurance CF SLX 8 Di2 WMN
Canyon Endurance CF SLX 9
Canyon Endurance CF SLX 9 Di2
Canyon Endurance CF SLX 9 SL
Canyon Endurance CF SLX 9 SL Stealth
Canyon Endurance CF SLX 9 SL Stealth
Wszystkie zastosowane rozwiązania służą temu, aby zwiększyć wydajność jazdy, żeby po pokonaniu 150 km kolarz miał świeże nogi i był w stanie sprawnie pokonać sztywne podjazdy, opanować rower na technicznych zjazdach i rozwinąć wysoką prędkość na płaskich odcinkach. Aby stworzyć taką maszynę zaprojektowano carbonową ramę ważącą 820 g o aerodynamicznych profilach rur opracowane w tunelu. Do tego wyposażoną w sztywne osie żeby utrzymać koła w ryzach podczas nagłych manewrów czy mocnych hamowań za pomocą hydraulicznych tarczówek. Poprawie ergonomii i zmniejszeniu oporu czołowego służy zintegrowany kokpit H31 Ergocockpit. Koła mają nowoczesne szerokie obręcze i opony w rozmiarze 28 mm. Dla zwiększenia komfortu zastosowano sztycę znaną z modeli MTB. Model VCLS 2.0, dzięki swojej dwuczęściowej konstrukcji, wydajnie pracuje na nierównościach dając wytchnienie dla pleców.
W ofercie dostępnych będzie sześć modeli, w tym jeden damski, a bardzo szeroka rozmiarówka (aż siedem wielkości) pozwoli dopasować się praktycznie każdemu kolarzowi. Co ciekawe, różnica w masach pomiędzy najlżejszym a najcięższym modelem to tylko 200 g. Wszystkie ważą pomiędzy 7,2 a 7,4 kg.
Canyon Endurance CF SLX 8
Canyon Endurance CF SLX 8 Di2
Canyon Endurance CF SLX 8 Di2 WMN
Canyon Endurance CF SLX 9
Canyon Endurance CF SLX 9 Di2
Canyon Endurance CF SLX 9 SL
Canyon Endurance CF SLX 9 SL Stealth
Już nie możemy doczekać się okazji do testu.
Dodano: 2016-06-09
Autor: Jakub Chryczyk
Reklama