Nowy Endurace CF SLX to wyjście Canyona naprzeciw oczekiwaniom tych rowerzystów, którzy poszukują maszyny uniwersalnej. Celem, do którego dążyli inżynierowie było stworzenie roweru, który dawałby niezrównaną jakość jazdy, był ergonomiczny i dawał poczucie pełnej kontroli w każdych warunkach.
Canyon Endurance CF SLX 9 SL Stealth
Wszystkie zastosowane rozwiązania służą temu, aby zwiększyć wydajność jazdy, żeby po pokonaniu 150 km kolarz miał świeże nogi i był w stanie sprawnie pokonać sztywne podjazdy, opanować rower na technicznych zjazdach i rozwinąć wysoką prędkość na płaskich odcinkach. Aby stworzyć taką maszynę zaprojektowano carbonową ramę ważącą 820 g o aerodynamicznych profilach rur opracowane w tunelu. Do tego wyposażoną w sztywne osie żeby utrzymać koła w ryzach podczas nagłych manewrów czy mocnych hamowań za pomocą hydraulicznych tarczówek. Poprawie ergonomii i zmniejszeniu oporu czołowego służy zintegrowany kokpit H31 Ergocockpit. Koła mają nowoczesne szerokie obręcze i opony w rozmiarze 28 mm. Dla zwiększenia komfortu zastosowano sztycę znaną z modeli MTB. Model VCLS 2.0, dzięki swojej dwuczęściowej konstrukcji, wydajnie pracuje na nierównościach dając wytchnienie dla pleców.
W ofercie dostępnych będzie sześć modeli, w tym jeden damski, a bardzo szeroka rozmiarówka (aż siedem wielkości) pozwoli dopasować się praktycznie każdemu kolarzowi. Co ciekawe, różnica w masach pomiędzy najlżejszym a najcięższym modelem to tylko 200 g. Wszystkie ważą pomiędzy 7,2 a 7,4 kg.

Canyon Endurance CF SLX 8

Canyon Endurance CF SLX 8 Di2

Canyon Endurance CF SLX 8 Di2 WMN

Canyon Endurance CF SLX 9

Canyon Endurance CF SLX 9 Di2

Canyon Endurance CF SLX 9 SL

Canyon Endurance CF SLX 9 SL Stealth

Już nie możemy doczekać się okazji do testu.

Dodano: 2016-06-09

Autor: Jakub Chryczyk

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory