Nowe rozwiązania w konstrukcji rowerów także producentom bagażników narzucają konieczność modyfikacji i usprawnień. W Polsce zmienia się też sytuacja (w końcu) prawna bagażników na hak, o czym dokładniej piszemy w bikeBoard 3/2016 na stronie 16.


Uebler X21 S/ X31 S
Jeśli masz BMW, Mercedesa, Volkswagena, Mitsubishi czy Toyotę z firmowym bagażnikiem, to tak naprawdę masz Ueblera. Właśnie dla tych marek w niemieckiej fabryce produkowane są ich firmowe bagażniki. Bagażnik na hak występuje w dwóch wersjach - na dwa lub trzy rowery. X21 S waży tylko 13,5 kg, natomiast X31 – 15,5 kg. Ładowność platformy wynosi 60 kg dla modelu na dwa rowery i 54 kg dla wersji na trzy, a maksymalna masa pojedynczego jednośladu to 30 kg. Odległość pomiędzy szynami jest duża i w modelu X21 S wynosi 220 mm. Mechanizm odchylania platformy wraz z rowerami pozwala na łatwy dostęp do klapy bagażnika. Składana do bardzo małych wymiarów konstrukcja umożliwia łatwe przechowywanie, a w komplecie jest pokrowiec na bagażnik. Uchwyty do ram obejmują profile o średnicy nawet 75 mm i owale o przekroju 75x45 mm. Zarówno rowery, jak i platforma zamykane są na kluczyk. Wyposażony w światła tylne. Posiada atest TUV i euroEB. Trzy lata gwarancji producenta. Cena: X21 S kosztuje 2499 zł, X31 S – 2999 zł.


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 3/2016

Możesz też kupić e-wydanie

Dodano: 2016-03-03
Tagi: bagażnik, Uebler

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Rasowe ścigacze za 11k
Orbea Avant M30 Team
Merida Scultura 5000 Disc
Cannondale 2018: Jekyll i Trigger
7 najczęstszych błędów w treningu amatorów
Kardiologiczne badania podstawowe
44 strony przygody!