Nowe rozwiązania w konstrukcji rowerów także producentom bagażników narzucają konieczność modyfikacji i usprawnień. W Polsce zmienia się też sytuacja (w końcu) prawna bagażników na hak, o czym dokładniej piszemy w bikeBoard 3/2016 na stronie 16.


Uebler X21 S/ X31 S
Jeśli masz BMW, Mercedesa, Volkswagena, Mitsubishi czy Toyotę z firmowym bagażnikiem, to tak naprawdę masz Ueblera. Właśnie dla tych marek w niemieckiej fabryce produkowane są ich firmowe bagażniki. Bagażnik na hak występuje w dwóch wersjach - na dwa lub trzy rowery. X21 S waży tylko 13,5 kg, natomiast X31 – 15,5 kg. Ładowność platformy wynosi 60 kg dla modelu na dwa rowery i 54 kg dla wersji na trzy, a maksymalna masa pojedynczego jednośladu to 30 kg. Odległość pomiędzy szynami jest duża i w modelu X21 S wynosi 220 mm. Mechanizm odchylania platformy wraz z rowerami pozwala na łatwy dostęp do klapy bagażnika. Składana do bardzo małych wymiarów konstrukcja umożliwia łatwe przechowywanie, a w komplecie jest pokrowiec na bagażnik. Uchwyty do ram obejmują profile o średnicy nawet 75 mm i owale o przekroju 75x45 mm. Zarówno rowery, jak i platforma zamykane są na kluczyk. Wyposażony w światła tylne. Posiada atest TUV i euroEB. Trzy lata gwarancji producenta. Cena: X21 S kosztuje 2499 zł, X31 S – 2999 zł.


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 3/2016

Możesz też kupić e-wydanie

Dodano: 2016-03-03
Tagi: bagażnik, Uebler

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

29” z dużym skokiem

e-Bike

Yeti SB5.5 Carbon
Specialized Epic – Generacja Z
KTM Myroon 29 Master
GT Zaskar Carbon 29 Expert
Whyte T130C Works
Giant Reign 2 LTD
Trek Powerfly FS