W redakcji wyglądał całkiem niepozornie. Co prawda podzespoły takie jak widelec czy pełny napęd XT świadczyły, że jest to dobry rower, ale brakowało błyskotki, która uwiodłaby od pierwszego wejrzenia.

Po wjeździe w teren szybko zapomniałem o wstępnym wrażeniu krótkości, a rower dostosował się do mnie. Pozycja za kierownicą okazała się wręcz wymarzona. To, co potrafi Myroon w terenie jest wręcz oszałamiające, i podkreślali wszyscy testerzy. Geometria sprzyja efektywnemu kręceniu, zwłaszcza pod górę.


KTM jest dostatecznie lekki, ale waga dość bezwzględnie obnaża brak zagrożenia anoreksją. Na podjazdach zachowuje się jednak jakby ważył co najmniej kilogram mniej. Jedzie bardzo pewnie i co najważniejsze, szybko i lekko, zwłaszcza gdy ustawić w ergonomicznej pozycji manetkę blokującą widelec. Zestawienie napędu zwiększa nasze pozytywne odczucia. Z koronki 26 z. można pokonać nawet ścianki wspinaczkowe. Niczego nie brakuje mu również przy zjazdach. Bardzo podoba mi się łatwość wychylenia poza obrys siodła, dzięki czemu strome zjazdy można pokonać z ogromną swobodą. Duży wkład w taki stan rzeczy ma na pewno (...)


Cały test znajdziecie w bikeBoard 7/2017 (gdzie kupić). Możesz też kupić e-wydanie


SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Cena: 13 999 zł
Rama: carbon Performance
Przedni widelec: Fox Float 32 SC Performance FIT4, aluminiowa stożkowa
rura sterowa (1490 g)
Koła: KTM Pro CC (15x110 / 12x148 mm)
Opony: Schwalbe Rocket Ron Evo LiteSkin 29x2,25” (508 g, dętka 148 g)
Korby: Shimano XT FC-M8000-B2 36-26 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Shimano Press-Fit
Kaseta: Shimano XT CS-M8000 (11-42) 11-rz.
Łańcuch: Shimano CN-HG701
Przerzutka przód: Shimano XT FD-M8020
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M8000-GS
Manetki: Shimano XT SL-M8000
Hamulce: Shimano XT BR-M8000, tarcze Shimano SM-RT81 180/160 mm
Kierownica: KTM Team, 700 mm
Wspornik kierownicy: KTM Team, 80 mm
Łożyska sterów: KTM Team B303AM 1i1/8”-1i1/2”
Wspornik siodełka: KTM Team. 27,2x400 mm
Siodełko: Fi’zi:k Tundra M7, magnezowe pręty

Dodano: 2017-07-07

Autor: Tekst: Michał Woźniczka, zdjęcia: Piotr Staroń

Tagi: KTM

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

29” z dużym skokiem

e-Bike

Yeti SB5.5 Carbon
Specialized Epic – Generacja Z
KTM Myroon 29 Master
GT Zaskar Carbon 29 Expert
Whyte T130C Works
Giant Reign 2 LTD
Trek Powerfly FS