Kreidler odzwierciedla w sobie wiele cech typowego roweru XCM. Wygląda na tyle dobrze, ze wielokrotnie łapaliśmy się na porównywaniu go do znacznie droższych modeli.


Budowa
Dice ma bardzo przemyślany dobór komponentów napędu. Za zmianę biegów odpowiadają solidnie działające manetki SLX, a prestiżowa tylna przerzutka XT sprzyja dynamicznym zmianom przełożeń, nawet pod dużym obciążeniem. Przednia przerzutka SLX zapewnia płynną pracę łańcucha w konfiguracji 3x10. Sprytna optymalizacja w postaci korb Shimano Deore (40-30-22 z.) oraz kasety z tej samej grupy o słusznej rozpiętości 11-34 z., pozwoliły zachować oszczędności w kieszeni, ciesząc nienagannym działaniem. Także koła, będące połączeniem piast Deore i obręczy Mach 1 Neo Disco, stworzono zgodnie z tą filozofią. Bardzo dobrym wyborem są również (...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 7/2015 (gdzie kupić)


Poniżej publikujemy pełną specyfikację testowanego modelu oraz dodatkowe zdjęcia.


KREIDLER DICE SL 29ER 2.0 SHIMANO XT 3X10
Cena: 5 999 zł
Współczynnik bB: 100 g za 46 zł
Taurus www.kreidler.pl
Rama: aluminium
Rozmiary: 42, 47, 51 cm
Masa kompletnego roweru: 12 970 g
Masa ramy: 2280 g
Masa przedniego koła: 2040 g
Masa tylnego koła: 2750 g
Przedni widelec: Rock Shox Recon TK Gold 29” Solo Air, aluminiowa stożkowa rura sterowa (1913 g)
Piasty / Obręcze: Shimano Deore HB/FH-M618 (15 mm) / Mach 1 Neo 29 Disc
Opony: Schwalbe Racing Ralph Performance 29x2,25” (660 g, dętka 210 g)
Korby: Shimano FC-M622 40-30-22 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Shimano SM-BB70
Kaseta: Shimano CS-HG62-10 (11-34) 10-rz.
Łańcuch: KMC X10
Przerzutka przód: Shimano SLX FD-M670A
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M781
Manetki: Shimano SLX SL-M670
Hamulce:Shimano SLX BL/BR-M675, tarcze Shimano SM-RT54 180/160 mm
Kierownica: Kreidler Pro, 680 mm
Wspornik kierownicy: Kreidler Pro, 80 mm
Łożyska sterów: Kreidler 1i1/8-1i1/2”
Wspornik siodełka: Kreidler Pro, 31,6x350 mm
Siodełko: Kreidler
Pedały: -

Dodano: 2015-07-02

Autor: Tekst: Kuba Świderski

Tagi: Kreidler

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory