O Sparku już pisaliśmy w bB #1/2012 i przy okazji nowości z Eurobike, ale wówczas był to bogatszy brat z carbonową ramą. Tym razem testowaliśmy model bardziej przystępny.

Poniżej znajdziecie specyfikację techniczną roweru oraz niepublikowane w wydaniu papierowym zdjęcia.

Specyfikacja techniczna:
Scott Spark 40
Cena: 9990 zł, współczynnik bB: 100 g za 84 zł
Rama: aluminium 6061
Rozmiary: S, M, L, XL
Rozmiar testowany: L – 495 m
Baza kół: 1137/1134 mm (H/L)
Długość tylnego widelca: 420 mm
Długość górnej rury: 605 mm
Wysokość osi suportu: 330/325 mm (H/L)
Kąt główki ramy: 68°
Kąt rury podsiodłowej: 74°
Masa kompletnego roweru: 11 990 g**
Masa ramy: 2470 g (bez dampera)
Masa przedniego koła: 1720 g
Masa tylnego koła: 2330 g
Skok amortyzacji: przód - 100 mm, tył - 110 mm
Przedni widelec: Rock Shox Reba RL Air, aluminiowa stożkowa rura sterowa (1470 g)
Damper:DT Swiss M210 (350 g***)
Piasty: Scott Pro Disc IT/Shimano FH-M525 SL Disc IT
Obręcze: DT Swiss 445d
Opony: Schwalbe Rocket Ron, Performance 2.25 (512 g, dętka 160 g)
Korby: Shimano XT FC-M780 42-32-24 z. (175 mm)
Kaseta: Shimano SLX, CS-HG81-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch: Shimano CN-HG54
Przerzutka przód: Shimano SLX FD-M660-10
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M780 SGS
Manetki: Shimano SLX, SL-M660-10
Klamki: Avid Elixir 5S
Hamulce: Avid Elixir 5S 180/160 mm
Kierownica: Scott Pilot 15 Pro ,31,8x 700 mm
Wspornik kierownicy: Scott Comp, 31,8x85 mm
Łożyska sterów: Ritchey Comp 1i1/8”-1,5”
Wspornik siodełka: Scott Comp, 31,6x 400 mm
Siodełko: Scott Racing
Pedały: Shimano PD-M505, zatrzaskowe
** masa bez pedałów
*** z manetką Scott twinlock

Są to materiały dodatkowe do artykułu opublikowanego w miesięczniku bikeBoard 6/2012 (gdzie kupić).

Dodano: 2012-06-12

Autor: Tekst: Marcin Wielkiewicz, zdjęcia: Jacek Wejster

Tagi: full, Scott

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory