Po długich godzinach spędzonych na mieleniu materiałów z tegorocznych Eurobike i analizowaniu wypowiedzi product managerów, przedstawiliśmy Wam niedawno rozbudowaną dawkę bardzo szczegółowych danych teoretycznych dotyczących przyszłorocznego Sparka. Uzupełniliśmy ją maksymalnie dużą ilością naszych odczuć z jazdy na następcy chwalonego modelu. Ale tego było za mało, zatem przeprowadziliśmy już na naszej, polskiej, nieco bardziej wymagającej terenowo ziemi, test.

Poniżej znajdziecie film z jazd testowych, specyfikację techniczną roweru oraz porcję zdjęć niepublikowanych w papierowym wydaniu.



Specyfikacja techniczna:

Cena: 14 990 zł
Współczynnik bB: 100 g za 134 zł
Materiał ramy: carbon/aluminium
Rozmiary: S, M, L, XL
Rozmiar testowany: 495 mm - L
Baza kół: 1145 mm
Długość tylnego widelca: 420 mm
Długość górnej rury: 610 mm
Wysokość osi suportu: 325 mm
Kąt główki ramy: 68°/68,6°
Kąt rury podsiodłowej: 73,6°/74,1°
Masa kompletnego roweru: 11 185 g
Masa ramy: 2400 g (z damperem i manetką Twin Lock)
Masa przedniego koła: 1740 g
Masa tylnego koła: 2080 g
Skok amortyzacji przód: 120/85 mm, tył: 120/85 mm
Przedni widelec: Rock Shox SID RL3 Dual Air (1439 g)
Damper: Scott Nude2
Koła: DT Swiss XR 20 TR
Opony: Schwalbe Rocket Ron EVO TR 2.25 (490 g, dętka: 160 g)
Korby: Shimano XT FC-M780 42/32/24T (175 mm)
Kaseta: Shimano XT CS-M771-10 (11-36)
Łańcuch: Shimano CN-HG74
Przerzutka przód: Shimano XT FD-M780
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M780
Manetki: Shimano XT SL-M780
Hamulce: Shimano XT BL/BR-M785 180/160 mm
Kierownica: Scott Pilot (680 mm)
Wspornik kierownicy: Scott Pro (90 mm)
Łożyska sterów: Ritchey Pro
Wspornik siodełka: Scott RC (400 mm)
Siodełko: Selle Italia SLR
Pedały: -

Są to materiały dodatkowe do artykułu opublikowanego w miesięczniku bikeBoard 1-2/2012 (gdzie kupić).

Dodano: 2012-01-09

Autor: Tekst: Jarek Hałas, współpraca: Jacek Szalewski

Tagi: maratony, full, Scott

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory