Firma znana ze swojej elegancji w tworzeniu rowerów zaprezentowała wyjątkową wersje modelu Hysak. Wykonany według zasady „ton sur ton” z pewnością będzie przykuwać uwagę.

Z francuskiego tłumacząc, ten rower jest zdecydowanie - stonowany. Nie krzyczy jaskrawymi barwami, wybujałą stylistyką i kanciastą geometrią. Prezentuje się bardzo dobrze i z pewnością trudno będzie przejść obok niego, bez zawrócenia wzrokiem. Hysak pierwszy raz znalazł się na rynku w 2010 roku i jest to typowy rower wyścigowy.

Jednoczęściowa rama została wykonana z karbonu 3 k. Scapin chwali się własną metodą produkcji o nazwie Fluid Mould. Włókna węglowe nie są poddawane ciśnieniu powietrza, lecz kompresowane pod wpływem specjalnej cieczy. Abstrahując od rzekomej wyjątkowości tego systemu, udało się osiągnąć bardzo oryginalny wygląd. Rama posiada zmienny przekrój, przy czym najbardziej przykuwa uwagę płynne łączenie górnej rury z podsiodłową. Przewody hamulcowe i przerzutek zostały wpuszczone do wnętrza karbonowej konstrukcji. Tradycyjnie już, suport został wykonany w systemie Press-Fit, co z pewnością przysłuży się zwiększeniu sztywności pedałowania.

Co wyróżnia dodatkowo ten model to specjalna sztyca siodła ze zintegrowaną główką S Way. Jak podaje producent to mały i wyrafinowany diament na szczycie roweru. Być może wielu użytkownikom przypadnie do gustu. Specjalnie zaprojektowane, aluminiowe mocowanie w kształcie litery S, ma być sztywnym i eleganckim łączeniem z siodłem. Wyróżnia je również anodowanie w kolorze czerwonym.

Rower będzie wyposażony w koła Fulcrum Red Wind. Napęd to połączenie grupy Sram Force z korbą FSA SL-K. Dostępne rozmiary S-M-L-XL.

Dodano: 2012-03-27

Autor: Źródło: bikeBoard (JŚ)

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Eagle???

Merida Big.Nine 6000 i Big.Nine 800

Kross Level 13.0

Kolarz - cukrzyk

Karpaty w trzech aktach