Ludwik Jerzy Kern w „Męskim losie” pisał: „Zostać tatusiem od czasu do czasu musiem”. Pierwszy raz jestem prowadzącym test i mam tremę.
Test realizowaliśmy w szeroko pojętej Jurze. Ja w Lesie Wolskim i podkrakowskich dolinkach: Ojcowskiej, Sąspowskiej, Będkowskiej i Bolechowickiej. Moi koledzy i koleżanki wybrali się z nim na Podhale (mówiłem, że szeroko), w podgórki Tynieckie i doszczętnie zjechali szlaki wykorzystywane w czasie krakowskich maratonów do Tęczyna przez Puszczę Dulowską. Tereny urozmaicone, trasy interwałowe, nawierzchnie ubite lub skaliste. Skalaliśmy też Reyona pewną dawką asfaltu. No, sorry. W ten sposób mamy wyrobioną opinię.

Pozycja
Górna rura jest bardzo długa, jak na rozmiar S, dlatego, mimo że normalnie wybrałbym rozmiar M, czułem się OK. Przy moich 171 cm wzrostu, rama w tym rozmiarze była doskonała na długość, natomiast korciło mnie, żeby jeszcze trochę podnieść siodełko. Sztyca 400 mm umożliwiłaby jazdę tym rowerem osobom do 180 cm! Kierownica położona jest na dość dobrej wysokości, więc nie kruszmy kopii o centymetr czy pół. Znamy wyczynowe rowery FS 100x29”, w których kierownica jest wyżej, a do tego ma mniejszy niż Reyon zakres regulacji.

Pełen test znajdziecie w papierowym wydaniu bikeBoard 11-12/2013 (gdzie kupić)

Poniżej znajdziecie pełną specyfikację testowanego modeluy oraz dodatkowe zdjęcia.

Rama: aluminium 7005
Rozmiary: S(17”), M(19”), L(21”)
Masa kompletnego roweru: 13 750 g
Masa ramy: 3050 g
Masa przedniego koła: 2180 g
Masa tylnego koła: 2640 g
Skok amortyzacji: przód – 120 mm, tył – 100 mm
Przedni widelec: Fox 32 Float O/C CTD Evolution Series, aluminiowa, stożkowa rura sterowa (1840 g)
Damper: Fox Float Evolution Series CTD (210 g)
Koła: Mavic Crossone Disc 29 (przednia oś 15 mm)
Opony: Schwalbe Rapid Rob Active Line Kevlar 29x2,25”, 780 g, dętka: 210 g
Korby: Shimano FC-M552 42-32-24 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Shimano SM-BB91-41 (90 mm)
Kaseta: SRAM PG-1030 (11-32) 10-rz. Łańcuch: KMC X10-93
Przerzutka przód: Shimano SLX FD-M671
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M781
Manetki: Shimano SLX SL-M670
Hamulce: Shimano BL-M505 / BR-M446, tarcze:Shimano SM--RT56 160 mm
Kierownica: KLS Master 31,8x670 mm
Wspornik kierownicy: KLS Master 90 mm
Łożyska sterów: KLS Race 1i1/8” - 1i1/2”
Wspornik siodełka: KLS Master 31,6x350 mm
Siodełko: Fi’zi:k Nisene Mg
Pedały: Shimano PD-M505

Dodano: 2013-11-15

Autor: Tekst: Robert Baś

Tagi: Kellys, 2014

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Eagle???

Merida Big.Nine 6000 i Big.Nine 800

Kross Level 13.0

Kolarz - cukrzyk

Karpaty w trzech aktach