Geometria oraz system tłumienia drgań SDS świadczą, że ten model szwajcarskiego producenta jest przedstawicielem kategorii endurance.


Pozycja zajmowana na Solace jest bardzo wygodna, dzięki czemu nawet wielogodzinna jazda nie będzie uciążliwa. Uzyskano ją za pomocą bardzo wysokiej główki oraz krótkiej rury podsiodłowej. Jeździliśmy na rozmiarze 56 cm i w tej wielkości wysokość główki wynosi aż 185 mm, a górna rura jest równa podsiodłówce i ma 56 cm. Taka geometria sprawia, że jak na rower szosowy, kąt pleców jest duży i rozczarowałby poszukujących maszyny do sprintowania i ostrej jazdy na wiatr. Kiedy jakość asfaltu spada, Solace pokazuje do czego został stworzony. System SDS, czyli Shock Damping System, który jest wspomagany szerokimi oponami 700x28C, minimalizuje wibracje o wysokiej częstotliwości. Test potwierdził, że (...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 1-2/2016

Możesz też kupić e-wydanie

Dodano: 2016-01-11

Autor: Tekst: Kuba Chryczyk

Tagi: szosa, Scott

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory