Prezentację Meridy która właśnie odbywa się na Majorce zaatakowała gwałtowna śnieżyca. To nie zdarza się często żeby śnieg padał tu nawet na plaży. Mimo to wyruszyliśmy w góry i przeprowadziliśmy pierwsze jazdy testowe nowym rowerem segmentu enduro czyli ONE.SIXTY zapisywane też 1.60. Na tle pozostałych modeli w kolekcji Meridy wyróżnia się głównie systemem zawieszenia - VPP. Co prawda nie jest to pierwszy model Meridy o dużym skoku wykorzystujący ten typ zawieszenia (prototyp z bardzo dużymi krzywkami przedstawiono już w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku) tym niemniej Merida po opanowaniu technologii carbonu w rowerach XC i XCM a także nadgryzieniu tortu z rowerami 29” oraz dopracowaniu fulli o małym skoku wchodzi w całkiem nowa niszę. Jest to tym bardziej ciekawe że rower ten jest bardzo obiecujący. Bardzo przemyślany dobór komponentów i niezbyt wysoka masa całości wróży mu sukces. Więcej szczegółów z jazd nowym rowerem w marcowym numerze bB znajdziecie w nim także opis prototypowego fulla BIG NINETY.NINE.

Dodano: 2012-02-12

Autor: Źródło: bikeBoard (MK)

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory