Foil poprzedniej generacji był odpowiedzią Scotta na regulację UCI ograniczającą wybujałe kształty maszyn aero. Odpowiedzią skuteczną. Miał udział w zwycięstwach cyklu World Tour, w tym 15 podczas Wielkich Tourów, a także 3 tryumfów w klasycznych jednodniówkach. Nowy Foil idzie o krok dalej.


W sezonie 2015 stanowi oręż I am Cycling oraz Orica Green Edge, ale niedługo będzie go można kupić także w sklepie. Nowy Foil uległ integracji oraz modyfikacjom wprowadzanym przez konstruktorów i zawodników po badaniach w tunelu aerodynamicznym. Mathias Brandle z I Am Cycling powiedział: na nowym Foilu jadę lżej i szybciej. Nie mogę tego zmierzyć, ale zwyczajnie to czuję. Dodał też: doprowadzając swój organizm do granic możliwości muszę być pewny, że rower właściwie przekazuje mój wysiłek. I Foil mi to zapewnia.(...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 10/2015

Możesz też kupić e-wydanie


Poniżej znajdziecie pełną specyfikację testowanego modelu oraz dodatkowe zdjęcia.

Scott Foil Team Issue

Cena: 31 999 zł
Współczynnik bB: 100 g za 438 zł
Scott Sportech Poland www.scott.pl
Rama: carbon HMX
Rozmiary: XXS/47, XS/49, S/52, M/54, L/56, XL/58, XXL/61 cm
Masa kompletnego roweru: 7300 g3
Masa ramy: 1170 g
Masa przedniego koła: 1190 g
Masa tylnego koła: 1570 g
Przedni widelec: Scott Foil HMX (360 g)
Koła: Zipp 60
Opony: Continental Grand Prix 4000 S II 700x25C (224 g, 82 g)
Korby: Shimano Dura Ace FC-9000 53-39 z. (172.5 mm)
Łożyska suportu: Shimano Dura Ace SM-BB92-41
Kaseta: Shimano Dura Ace CS-9000 (11-28) 11-rz.
Łańcuch: Shimano Dura Ace CN-HG900
Przerzutka przód: Shimano Dura Ace FD-9000
Przerzutka tył: Shimano Dura Ace RD-9000
Manetki: Shimano Dura Ace ST-9000
Hamulce:Shimano Dura Ace ST-9000 / Shimano Dura Ace BR-9010 i Ultegra BR-6810
Kierownica: Syncros RR1.1 Carbon Anatomic, 420 mm
Wspornik kierownicy: Syncros Carbon Foil, 110 mm
Łożyska sterów: Syncros 1i1/4”-1i1/2”
Wspornik siodełka: Syncros Foil aero carbon
Siodełko: Prologo Zero II Titanium
Pedały: -

Dodano: 2015-10-13

Autor: Tekst: Jarek Hałas

Tagi: szosa, Scott, 2016

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory