Choć budowa Triggera jasno wskazuje, że bliżej mu do rzeczywistości enduro, to zachowanie na podjazdach i prostej drodze udowadnia konotacje ze środowiskiem XC. Produ­cent umyślnie starał się nawiązać do obu odmian MTB, tak by użytkownik mógł najeść się wszechstronnością do syta.


Nowy Trigger 650b, podobnie jak poprzednia wersja, oferuje 140 mm skoku tył/przód. To wystarczająca wartość ugięcia, aby w górach znaleźć się wszędzie tam, gdzie tylko zechcemy. Korzysta z widelca Lefty SuperMax (rura sterowa alu 1,5”, masa: 2147 g) oraz słynnego już podwój­nego tłumika Fox DYAD RT2 (masa: 623 g). Pompowanie Leftiego pod właściwe ciśnienie odbywa się od spodu widelca i nie nastręcza większych problemów. Odmiennie zaś sprawa ma się z tłumikiem, gdzie musimy nabić oddzielne komory, zwykle dużą wartością ciśnienia. Choć w porównaniu do tradycyjnego tłumika DYAD dysponuje tyloma pokrętłami, co średniej wiel­kości radio, nie oznacza to, że nie znajdziemy się w końcu na odpowiedniej fali. Nie obejdzie się bez wnikliwego przejrzenia tabeli ciśnień, aby ustawić zawieszenie pod swoje wymagania. Dla osób mniej zorientowanych w obsłudze rowerów pomocna może się wydać nie tylko instrukcja obsługi, ale także rada sprzedawcy lub posiadaczy podobnych rowerów. I jeszcze jedna rzecz: (...).


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 11-12/2015

Możesz też kupić e-wydanie


CANNONDALE TRIGGER CARBON 2
Cena: 18 599 zł
Współczynnik bB: 100 g za 143 zł
Aspire Sports, s.r.o. www.cannondalebikes.pl
Rama: carbon BallisTec Hi-MOD
Rozmiary: S, M, L, XL
Masa kompletnego roweru: 13 060 g
Masa przedniego koła: 1900 g
Masa tylnego koła: 2400 g
Przedni widelec: Lefty SuperMax 2.0 PBR, aluminiowa rura sterowa 1,5” (2147 g)
Damper: Fox DYAD RT2 (623 g)
Koła: Mavic Crossroc WTS (15 mm / 12x142 mm)
Opony: Mavic Crossroc WTS 27.5x2,2” (723 g, dętka 152 g)
Korby: SRAM S1400 36-22 z. ( 175 mm)
Łożyska suportu: SRAM PF30
Kaseta: Shimano CS-M771-10 (11-36) 10-rz.
Łańcuch: KMC X10
Przerzutka przód: SRAM X7
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M786
Manetki: Shimano SL-M780
Hamulce:Shimano XT BL/BR-M781, tarcze Shimano 180/160 mm
Kierownica: Cannondale C1, 740 mm
Wspornik kierownicy: Cannondale C1, 75 mm
Łożyska sterów: Cannondale HeadShok C1
Wspornik siodełka: Kind Shok LEV Integra 125 mm
Siodełko: WTB Volt, prety Cr-mo
Pedały: -

Dodano: 2015-11-09

Autor: Tekst: Kuba Świderski

Tagi: Cannondale

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Rowery wszechgórskie

Duże koło dla juniora

Maratony MTB Ultra