Świetnie się sprawdza przy pokonywaniu dużych dystansów w mieście. Wyciągnięta pozycja rowerzysty poprawia aerodynamikę, a sztywna rama pozwala na mocne depnięcie w pedały. W prowadzeniu jest dość nerwowy, wystarczy mały ruch kierownicą, żeby zmienić kierunek jazdy. Pomaga to w lawirowaniu między stojącymi w korku samochodami, czy innymi przeszkodami, natomiast wymaga wzmożonej uwagi, jeśli np. mamy przejechać wąskim paskiem asfaltu między torami tramwajowymi a brukowaną ulicą. Tylna piasta Shimano Alfine działa znakomicie, zmiana biegów jest szybka i dokładna. Przyzwyczajenia wymaga tylko odwrotnie działająca manetka,
ale opanowanie jej to kwestia przejechania kilku kilometrów.

Pełen artykuł znajdziecie w papierowym wydaniu bikeBoard 9/2013 (gdzie kupić)

Poniżej znajdziecie pełną specyfikację testowanego modelu

Kross Inzai
Cena: 2999 zł
Współczynnik bB: 100 g za 26 zł
Rama: aluminium Performance
Rozmiary: S, M, L, XL
Masa kompletnego roweru: 12 200 g*
Przedni widelec: Kross, aluminiowy
Piasty: Shimano HB-RM66 / Shimano Alfine SG-S501
Obręcze: Kross
Opony: Schwalbe Spicer Active Kevlar 700x38C
Korby: Shimano Alfine FC-S500 45 z. (170 mm)
Kaseta: Shimano (18) 1-rz.
Łańcuch: Shimano CN-HG53
Przerzutka przód: -
Przerzutka tył: Shimano Alfine SG-S501
Manetki: Shimano Alfine SL-S500
Hamulce: Shimano BL/BR-M445, tarcze: Shimano SM-RT64 160 mm
Kierownica: Kross Urban, 31,8x600 mm
Wspornik kierownicy: Kross Urban, 100 mm
Łożyska sterów: VP 1i1/8”
Wspornik siodełka: Kross Urban, 27,2x300 mm
Siodełko: Selle Royal Saba
Pedały: VP aluminiowo-stalowe
Wyposażenie dodatkowe: -

Dodano: 2013-09-16

Autor: Tekst: Janusz Maniak, Paweł Kisielewski, Michał Urbankowski, foto: Diego L

Tagi: Kross, miasto

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory