W dobie nienagannych brył i designerskiego przepychu ten rower wydaje się taki zwykły. Nie ma w nim ani wyrafinowanej harmonii kształtów, ani sugestii opracowywania w tunelu aero.


Szwajcarska firma przygotowała aluminiową szosówkę, która ma nie ustępować carbonowym wersjom. Geometria jest żywcem ściągnięta z węglowej wersji TeamMachine SLR01. I to wszystko za znacznie mniejszą kasę. Ta przemyślana konstrukcja ma odzwierciedlać cechy najwyższych modeli tego producenta. Lekka aluminiowa rama (jak podaje producent 1250 g) powstała z potrójnie cieniowanych rur poddanych procesowi hydroformowania. Pięknie rozlane i gładkie spawy uświetniają całość. Carbonowy widelec (identyczny jak w modelu SLR01) nie tyko zmniejsza masę, ale z pewnością zwiększa komfort prowadzenia na długich dystansach. Rower bardzo sprawnie przyspiesza i szybko (...)


Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 3/2016

Możesz też kupić e-wydanie

Dodano: 2016-03-07

Autor: Tekst: Kuba Świderski, zdjęcie: Miłosz Kędracki

Tagi: BMC

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory