Canyon Strive 9.0 CF Race jest u nas już od marca. Dystrybutor odważył się zostawić go nam na test długodystansowy, a my staraliśmy się dowiedzieć, ile wytrzyma.

Nie ma lekko. Zwykły użytkownik ustawia rower raz i na nim jeździ. U nas Strive praktycznie co tydzień ma innego użytkownika i co tydzień jest przez niego rozkręcany, ustawiany i ujeżdżany. Wszyscy twierdzą, że delikatnie, ale znana wszystkim prawda o służbowych samochodach wydaje się obowiązywać także w tym przypadku, z tym że Strive jest naprawdę terenowy.

Dotychczas oprócz standardowego testu, który ukazał się w kwietniowym numerze, rower przewinął się przez ręce kilku osób. Był na zawodach enduro w Kluszkowcach i Przesiece, na wycieczce w Alpach i przejechał kilkaset kilometrów w polskich i czeskich górach. Niejednokrotnie uwalony błotem po wszystkie zakamarki, przewożony w i na samochodach, myty myjkami (sorry, nie ma czasu na zabawę), uderzony tysiącami kamieni i znoszący co chwilę twarde lądowania na płaskie... Ale jest dzielny i daje radość każdemu kolejnemu testerowi. I testerce.

TUTAJ przeczytasz co wyszło, kiedy przetestowaliśmy rower w ramach naszej standardowej procedury testowej, na którą składają się pomiary sztywności i geometrii wykonywane w laboratorium oraz testy w terenie prowadzone przez kilka osób. Trwa to około 3 tygodni, przy czym na jazdę przypada może kilkanaście pełnych dniówek. Po tym wiemy, jaki jest, jak działa, ale nie mamy bladego pojęcia, jak długo będzie zachowywał się w ten sam sposób.
Jeśli chcesz się dowiedzieć jak Strive sprawił się w długim okresie, co szwankowało i ile napradę potrzebujesz kasy na ten rower - zapraszamy do lektury (...)

Cały tekst znajdziecie w bikeBoard 10/2016 (gdzie kupić)

Możesz też kupić e-wydanie



TUTAJ znajdziesz dokładną specyfikację testowanego modelu oraz dodatkowe zdjęcia.

Dodano: 2016-10-19

Autor: TEKST: SZYMON JANIK, RAFAŁ CZARKOWSKI, MARTA BOSY, Zdjęcia: Jacek Kaczmarczyk, Tomasz Korzeniak

Tagi: canyon

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory