5 - ilość testerów
9 - miesiące na ścieżkach
40 - tyle ton obciążenia podczas testu włókna C:68
10 000 - ilość cykli hamowań z siłą 850 N
350 000 - cykli pionowych zrzutów
1 500 000 - uderzeń na stole testowym


Powyższe liczby obrazują ile pracy Cube i team startujący w Enduro World Series włożyli w projekt i doskonalenia nowego Stereo One50.


Zawodnicy startujący w EWS porzucili koła 27,5” i przesiedli się na 29”, stąd rozwój właśnie takiej platformy z większym skokiem.


W numerze majowym (#5/2018) znajdziecie wrażenia z pierwszych jazd.

STEREO 150 C:68 TM 29

ROZMIARY 16“, 18“, 20“, 22“
ZAWIESZENIE FOX 36 HSC // FLOAT X2 FACTORY
HAMULCE SRAM CODE R
KORBY SRAM GX EAGLE // X1 CARBON
KOŁA NEWMEN EVOLUTION SL A.30
SZTYCA FOX TRANSFER KASHIMA
- PEŁNA SPECYFIKACAJA FOX FACTORY KASHIMA
- NAPĘD EAGLE Z KARBONOWĄ KORBĄ X1
- KIEROWNICA RACEFACE NEXT R 780MM
- PROWADNICA ŁAŃCUCHA MRP‘S SXG

STEREO 150 C:62 SL 29

ROZMIARY 16“, 18“, 20“, 22“
ZAWIESZENIE ROCKSHOX LYRIK RCT3 // SUPER DELUXE RC3
HAMULCE SRAM CODE R
KORBA SRAM X1 Carbon Eagle 30T, 175mm
KOŁA NEWMEN EVOLUTION SL A.30
SZTYCA CUBE DROPPER POST
- ROCKSHOX SUPER DELUXE RC3 DEBONAIR
- 29“ 160MM LYRIK RCT3
- NAPĘD EAGLE Z KARBONOWĄ KORBĄ X1
- KIEROWNICA RACEFACE TURBINE R 780MM
- NAPINACZ MRP 1X CS

STEREO 150 C:62 RACE 29

ROZMIARY 16“, 18“, 20“, 22“
ZAWIESZENIE FOX 36 // DPX2 PERFORMANCE
HAMULCE SHIMANO XT BR-M8000
KORBA SHIMANO XT 2X11 // RACE FACE AEFFECT
KOŁA NEWMEN EVOLUTION SL A.30
SZTYCA CUBE DROPPER POST
- FOX 36 (160MM) I DAMPER DPX2 DLA PEŁNEJ KONTROLI
- KORBA RACE FACE AEFFECT Z MOŻLIWOŚCIĄ ZMIANY NA 1X
- SPECJALNY SET OPON DLA CUBEa Z NOWYM HANS DAMPFEM SPEEDGRIP Z TYŁU

Dodano: 2018-04-25

Autor: Tekst: RC

Tagi: cube

Reklama


Aktualny numer

Piszemy m.in.

Rowery wszechgórskie

Duże koło dla juniora

Maratony MTB Ultra