Jeśli myślicie, że Romet do swojego Mustanga XC po prostu wstawił widelec o większym skoku, lepszy napęd 1x11 i grubsze ogumienie to znaczy, że daliście się zwieść.

Stworzony do mocniejszej i bardziej agresywnej jazdy Mustang Trail ma całkiem inne serce. Jego geometria ma sporo cech maszyn maratońskich, ale geometrię optymalizowano pod kątem jazdy w trudniejszym terenie, obniżając przekrok oraz stosując całkiem krótki tył (428 mm) i spory, bo wynoszący aż 453 mm dla rozmiaru 19” zasięg. Ale już kąt główki wynoszący 68° wraz z bardzo dużym kątem podsiodłowym (76°) świadczą o tym, że ten rower ma skutecznie podjeżdżać. Otwór na pancerz do sztycy stealth świadczy o tym, że będzie go można udoskonalić pod kątem jazdy ścieżkowej. Widelec o skoku 120 mm i masywniejsze koła obute w opony Michelin z agresywnym bieżnikiem doprawiono kompletną grupą SLX M7000 w konfiguracji 1×11 oraz hamulcami z tej samej rodziny. To wymaga komentarza zanim jeszcze podzielę się z wami wrażeniami z jazdy. Na metkę z ceną patrzę przez pryzmat wyposażenia i tu mnie Romet pozytywnie zaskoczył. Kompletna grupa SLX w rowerze za 4,5k (...)


Cały test znajdziecie w bikeBoard 6/2017 (gdzie kupić). Możesz też kupić e-wydanie

Dodano: 2017-06-07

Autor: Tekst: Rafał Czarkowski, zdjęcia: Piotr Staroń

Tagi: Romet

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Look 795 Aerolight
B'TWIN Ultra 940 CF
3T Exploro Team
Fuji Jari 1.3
Mondraker Podium Carbon R
Orbea Alma M-Pro
Scott Scale RC 700 Pro