Większość firm buduje prototypy tylko podczas prac nad topowymi modelami w kolekcji. B’TWIN robi je także dla tych najtańszych. Mogliśmy się o tym przekonać na zeszłorocznym festiwalu Roc’d Azur, gdzie podczas jazd testowych na prototypie „setki” spotkaliśmy Nicolasa Pierrona, product managera rowerów szosowych B’TWIN.
Triban to gravelowka i jako taka prowadzi się lekko, łatwo i przyjemnie – zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Jest wystarczająco zwrotny, ale nagłymi reakcjami nie zaskoczy nawet nowicjusza. Opony o szerokość 32C z umiarkowanym bieżnikiem dają mu sporą dzielność terenową, nawet w jeździe po mokrym czy wręcz błotnistym podłożu, ale zarazem dość lekko się toczą na asfalcie. Stanowią udany kompromis. Co istotne, pozwalają na jazdę z niskim ciśnieniem 2,5 atm, co nie tylko korzystnie wpływa na trakcję w terenie, ale – co równie istotne – tłumią drgania, co znacząco poprawia komfort jazdy. Napędu 1×7 nie da się (...)

Manetka Shimano A050 to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów wyposażenia Tribana. Nie tylko dziwnie wygląda, ale jest też zadziwiająco wygodna w użytkowaniu.

Cały test znajdziecie w bikeBoard 4/2017 (gdzie kupić) Możesz też kupić e-wydanie

Specyfikacja techniczna
B'TWIN Triban 100, www.decathlon.pl
cena: 999,99 zł

Rama: aluminium 6061 T6 | Przedni widelec: stal Hi-Ten, stalowa rura sterowa
Koła: B’Twin Sport 700
Opony: B’Twin Sport 700x32C (590 g, dętka 128 g)
Korby: Aluminium 48 z. (170 mm)
Łożyska suportu: kartusz z osia na kwadrat
Kaseta: Shimano MF-TZ31 (14-34) 7-rz.
Łańcuch: KMC Z7
Przerzutka przód: -
Przerzutka tył: Shimano Tourney RD-TY300
Manetki: Shimano SL- A050
Hamulce: Tektro RL 340 / Promax RC482
Kierownica: aluminium, 420 mm, zasięg 90 mm, głębokość 150 mm
Wspornik kierownicy: aluminium, 90 mm
Łożyska sterów:1i1/8”
Wspornik siodełka: aluminium. 27,2x350 mm
Siodełko: B’Twin, stalowe pręty

Dodano: 2017-04-12

Autor: Paweł Kisielewski

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Rasowe ścigacze za 11k
Orbea Avant M30 Team
Merida Scultura 5000 Disc
Cannondale 2018: Jekyll i Trigger
7 najczęstszych błędów w treningu amatorów
Kardiologiczne badania podstawowe
44 strony przygody!