Styliści co sezon wybierają inny kolor, który będzie królował na wybiegach, aż do czasu nadejścia nowego trendu. Ubiegłe lato przyodziane było w fiolet, zima nosiła burgund, a wiosna powiała lekką miętą i pastelami. Jednak klasyczna i ponadczasowa biel pasuje każdej kobiecie bez względu na wiek, styl czy porę roku. Bez względu na to, czy jesteś blondynką, brunetką czy szatynką z tym rowerem zawsze będzie ci do twarzy.
Raleigh Pulse 7 od razu ujął mnie swoją prostą sylwetką i wyglądem typowym dla skromnego, klasycznego mieszczucha. Gięta kierownica, amortyzowany wspornik siodła oraz szeroka, wygodna, żelowa kanapa Selle Royal Freedom – czego można chcieć więcej? A no, wspomagania elektrycznego!

Pełen artykuł znajdziecie w najnowszym numerze bikeBoard 6/2013 (gdzie kupić)

Poniżej znajdziecie pełną specyfikację testowanego modelu.

Raleigh Pulse 7 LDS
Cena: 3499 zł
Wspólczynnik bB: 100 g za 14 zł
Rama: aluminium Airlite
Rozmiary: 18”
Rozmiar testowany: 440 mm
Masa kompletnego roweru: 24 800 g*
Skok amortyzacji: 60 mm
Przedni widelec: Suntour 4610 V2
Piasty: 8-Fun / aluminiowa
Obręcze: Ryde Z-Star
Opony: Kenda K180G, 700x38C
Korby: Lasco 38 z. (170 mm)
Kaseta: Shimano MF-TZ21 (14-28) 7-rz.
Łańcuch: KMC Z410
Przerzutka tył: Shimano Altus RD-M310
Manetki: Shimano Revoshift SL-RS43-7
Dźwignie hamulcowe: aluminiowe
Hamulce: Tektro
Kierownica: aluminiowa, 610 mm
Wspornik kierownicy: Zoom, regulowany, 110 mm
Łożyska sterów: 1i1/8”
Wspornik siodełka: amortyzowany, 30.9x300 mm
Siodełko: Selle Royal Freedom
Pedały: plastikowe
* masa bez pedałów

Dodano: 2013-06-19

Autor: Tekst: Paulina Giża

Tagi: elektryczne, miasto, Raleigh

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy

Aktualny numer

Piszemy m.in.

Internet trenażerów

Szosowe opony na zimę

Polskie etapówki

Azory